How-To-Become-a-Graphic-Designer

گرافک ڈیزائننگ کیا ہے؟گرافک ڈیزائنر کیسے بنیں –

گرافک ڈیزائننگ کیا ہے؟گرافک ڈیزائنر کیسے بنیں –

آج ہم اس پوسٹ میں گرافک ڈیزائنر بننے کے بارے میں سیکھیں گے۔ گرافک ڈیزائننگ کیا ہے؟ گرافک ڈیزائننگ کہاں سیکھیں؟ گرافک ڈیزائنر بننے میں کتنا وقت لگتا ہے؟ اگر آپ یہ سب جاننا چاہتے ہیں تو آپ آخری پوسٹ تک اس پوسٹ کو پڑھیں گے ، اس پوسٹ میں آپ کو مکمل معلومات حاصل ہوں گی۔

آج کی آن لائن انٹرنیٹ کی دنیا میں ، پرنٹ میڈیا کی اشاعت بہت تیزی سے بڑھ رہی ہے ، اس معاملے میں آن لائن میڈیا یا کمپنی برانڈنگ ، ورچوئل پریزنٹیشن اور تخلیقی صلاحیتوں میں سب سے زیادہ اہم ہے اور صرف ایک اچھا گرافک ڈیزائنر ہی یہ کام کرسکتا ہے۔

اگر آپ تخلیقی ہیں ، تو آپ تخلیقی صلاحیتوں کو پسند کرتے ہیں اور آپ کو کمپیوٹر میں کام کرنا پسند ہے ، تو آپ کے لئے گرافک ڈیزائننگ کا کیریئر بہترین ہے۔ ایک کامیاب گرافک ڈیزائنر وہ ہوتا ہے جس کی تخلیقی صلاحیت ہوتی ہو

آج کے دور میں ، گرافک ڈیزائنر کی بہت زیادہ مانگ ہے۔ کامیاب گرافک ڈیزائنر بننے کے بعد ، آپ نوکری ، فری لانسنگ اور اپنا کاروبار کرکے اچھی آمدنی حاصل کرسکتے ہیں۔

 گرافک ڈیزائننگ کیا ہے؟

گرافک ڈیزائننگ ایک فن ہے۔ گرافک ڈیزائننگ ٹیکسٹس ، امیجز ، رنگوں وغیرہ کا استعمال کرتے ہوئے کسی ڈیزائن کی شکل میں اپنی گفتگو یا پیغام کا اظہار کرنے کا ایک طریقہ ہے۔ گرافک ڈیزائننگ کا مطلب ہے کسی معاملے پر بصری تاثر دینا تاکہ یہ دیکھنے میں پرکشش ہو۔

بالکل اسی طرح اگر آپ کسی پروڈکٹ کو استعمال کرتے ہیں تو ، اس میں تیار کردہ پیکیجنگ گرافک ڈیزائن کرنے کا حصہ ہے ، جس اخبار کو ہم نے پڑھا ہے وہ بھی گرافک ، وزٹنگ کارڈز ، میگزین وغیرہ کو ڈیزائن کرنے کا حصہ ہے۔ یہ گرافک ڈیزائن کرنے کے تمام حصے ہیں۔

آپ کی تخلیقی صلاحیت گرافک ڈیزائننگ کے ماہر بننے کے لئے سب سے اہم ہے ، آپ کس قسم کے نظریات پر کام کرتے ہیں

بہت سارے لوگ کہتے ہیں کہ اگر آپ گرافک ڈیزائننگ سافٹ ویئر کے تمام ٹولز کو اچھی طرح سے سیکھتے ہیں تو آپ ایک اچھے گرافک ڈیزائنر بن گئے ہیں ، لیکن یہ مکمل طور پر درست نہیں ہے۔ تخلیقی ہونا چاہئے

بہت سارے ٹولز سیکھنا آپ کو اچھا گرافک ڈیزائنر نہیں بناتا ، بلکہ آپ کی تخلیقی صلاحیت آپ کو ایک اچھا گرافک ڈیزائنر بنا دیتی ہے۔ بنیادی چیزیں جو گرافک ڈیزائنر میں ہونی چاہئیں ، ڈیزائن کا علم ، تخلیقی مفکر ، بنیادی نوع ٹائپ کا علم ، رنگ / جگہ کا علم وغیرہ۔

گرافک ڈیزائنر بننے کے لئے بہت سے کورسز دستیاب ہیں۔

سرٹیفکیٹ کورس میں اس طرح کا کورس کرنے میں 3-9 ماہ لگتے ہیں

ڈپلومہ کورس اس قسم کے کورس میں 1-2 سال لگتے ہیں۔

ڈگری کورس میں اس طرح کے کورس کو مکمل کرنے میں 2-3 سال لگتے ہیں۔

گرافک ڈیزائنر کورس کرنے کے لیے آپ کو قابلیت کے طور پر 12 ویں پاس کرنا ہوگا۔
اس کے علاوہ ، اگر آپ کو ڈیزائننگ کی ایسی کوئی مہارت حاصل ہے جو آپ کے سوا کوئی نہیں کرسکتا ہے ، تو آپ فوٹوشاپ ، کولرڈراؤ ، مثال جیسے گرافک ڈیزائننگ کے کچھ سافٹ ویئر سیکھ کر بھی ایک اچھے ڈیزائنر بن سکتے ہیں۔

کیا گرافک ڈیزائنر بغیر کسی انسٹی ٹیوٹ / کالج میں شامل ہوئے بنائے جا سکتا ہے؟

اگر آپ کے ذہن میں یہ بھی سوال ہے کہ کیا ہم کسی انسٹی ٹیوٹ / کالج میں شامل ہوئے بغیر گرافک ڈیزائنر بن سکتے ہیں ، تو جواب ہاں میں ہے۔

اگر کسی وجہ سے آپ کسی بڑے انسٹی ٹیوٹ کالج سے گرافک ڈیزائننگ کا کورس نہیں کرسکتے ہیں ، لیکن آپ تخلیقی ہیں اور آپ گرافک ڈیزائنر بننا چاہتے ہیں تو آپ آن لائن انٹرنیٹ کی مدد سے گرافک ڈیزائننگ کا کورس بھی کرسکتے ہیں۔ اگر آپ کے پاس کمپیوٹر اور انٹرنیٹ موجود ہے تو ، آپ آن لائن انٹرنیٹ گرافک ڈیزائننگ کی مدد سے آسانی سے سیکھ سکتے ہیں۔ آج کے دور میں ، انٹرنیٹ پر بہت ساری ویب سائٹیں ، ویڈیوز موجود ہیں جن سے آپ گرافک ڈیزائننگ سیکھ سکتے ہیں۔

اگر آپ یوٹیوب پر تلاش کرتے ہیں تو آپ کو دونوں زبانوں میں بہت سے ہندی اور انگریزی ویڈیوز ملیں گی جو ایک اچھے اور تجربہ کار گرافک ڈیزائنر کے ذریعہ تیار کی گئیں ہیں ، جسے دیکھ کر آپ آسانی سے سیکھ سکتے ہیں۔

گرافک ڈیزائنر بننے کے بعد ، کام بلایا جائے گا ، آمدنی کیسے ہوگی؟

گرافک ڈیزائنر بننے کے بعد ، آپ بہت ساری طریقوں سے آمدنی کرسکتے ہیں ، یہاں میں آپ کو کچھ ایسے بہترین طریقوں کے بارے میں بتا رہا ہوں جن کی مدد سے آپ اچھی آمدنی کرسکتے ہیں۔

1. ملازمت کرکے آمدنی: گرافک ڈیزائنر بننے کے بعد ، آپ گرافک ڈیزائننگ کمپنی میں نوکری کرکے اچھی آمدنی حاصل کرسکتے ہیں۔ آج کے دور میں ، تقریبا تمام کمپنیوں میں گرافک ڈیزائنرز کی ضرورت ہے ، کچھ کمپنیاں ایسی ہیں جو باقاعدگی سے گرافک ڈیزائن کے کام کے بجائے کمزور انداز میں کام کرتی ہیں ، اور کچھ کمپنیاں ایسی بھی ہیں جن کو باقاعدگی سے گرافک ڈیزائنر کی ضرورت ہوتی ہے۔

نوکری کے لیے ، آپ اس جگہ پر گرافک ڈیزائننگ اسٹوڈیوز ، ویب ڈیزائننگ کمپنی ، پروڈکشن ہاؤسز وغیرہ میں کام کرسکتے ہیں جہاں آپ ملازمت کے لئے درخواست دے سکتے ہیں۔

2. فری لانسنگ کے ذریعہ آمدنی: جیسا کہ میں نے اوپر بتایا کہ کچھ کمپنیاں ایسی ہیں جن میں باقاعدگی سے اور کبھی کبھی گرافک ڈیزائننگ کا کام ہوتا ہے ، پھر ایسی کمپنیاں اپنے گرافک ڈیزائننگ کا کام کسی فری لانسنگ یا مارکیٹنگ کمپنی کے ذریعہ کرتی ہیں۔ لہذا آپ ایسی کمپنیوں کے لئے فری لانسنگ کا کام کرکے آمدنی حاصل کرسکتے ہیں۔

آج کے دور میں ، انٹرنیٹ میں ایسی بہت سی فری لانسنگ ویب سائٹیں ہیں جہاں آپ گرافک ڈیزائنر کے طور پر کام کرسکتے ہیں۔ فری لانسنگ کے لیے ، آپ اپ ورک ، فائور ، فری لانسرز جیسی ویب سائٹوں کی مدد لے سکتے ہیں

. اپنے کاروبار سے آمدنی: آپ اپنے علاقے میں اپنا اپنا چھوٹا کاروبار شروع کرسکتے ہیں ، جس میں آپ لوگو ڈیزائن ، بروشر ، پمفلیٹ ، فوٹو ایڈٹنگ جیسے کام کرکے اچھی کمائی کرسکتے ہیں۔ اس کے علاوہ ، آپ خود پرنٹنگ کا کاروبار شروع کرکے اچھی کمائی بھی کرسکتے ہیں۔

مجھے امید ہے کہ آپ کو یہ پوسٹ گرافک ڈیزائنر بنانے کے طریقہ کے بارے میں پسند آئے گی ، اگر آپ کے پاس اس گرافک ڈیزائنر کو بنانے کے طریقہ سے متعلق کوئی سوالات ہیں ، تو آپ نیچے دیئے گئے تبصرے میں پوچھ سکتے ہیں۔

Leave a Reply