digital marketing kya hai

ڈیجیٹل مارکیٹنگ کیا ہے اور آپ کے کاروبار کیلئے یہ کیوں ضروری ہے؟

ڈیجیٹل مارکیٹنگ کیا ہے اور آپ کے کاروبار کیلئے یہ کیوں ضروری ہے؟

جیسے ہم جانتے ہیں کہ یہ دور ڈیجیٹل کا ہے۔ ایسی صورتحال میں ، اگر آپ نہیں جانتے کہ ڈیجیٹل مارکیٹنگ کیا ہے ، تو پھر آپ دوسروں سے تھوڑا پیچھے رہ سکتے ہیں۔ میں یہ کہہ رہا ہوں کیونکہ ہمیں اپنے بدلتے عہد کے ساتھ ساتھ چلنا ہے ورنہ ہم کہیں پیچھے رہ جائیں گے۔ اور یہ چیز کاروبار میں بھی قابل اطلاق ہے۔ وہ دن گزر گئے جب لوگ گھر گھر اپنی چیزوں کے بارے میں باتیں کرتے تھے ، ایسی حکمت عملی آج کل مسکرائے نہ رہنا ناممکن ہے۔ کیونکہ یہ بہت وقت ضائع کرنا ہے اور اتنے کم وقت میں اتنے لوگوں تک پہنچنا تقریبا ناممکن ہے۔

ایسی صورتحال میں ، ڈیجیٹل مارکیٹنگ آپ کی مصنوعات کو مارکیٹ کرنے کا ایک بہت اچھا طریقہ ہے۔ جس کی مدد سے کمپنیاں بہت کم وقت میں اپنے ہدف بنائے گئے صارفین کے قریب پہنچ سکتی ہیں۔ اگر ہم پچھلے کچھ سالوں کے بارے میں بات کریں تو ہمیں معلوم ہوگا کہ اشتہاروں کی ظاہری شکل میں تھوڑا سا بدلا ہوا ہے۔ پہلے لوگ اپنے اشتہارات کو ایسی جگہ پر چلاتے تھے جہاں زیادہ تر لوگ نظر آتے تھے ، جیسے ٹی وی اشتہارات ، ریڈیو اور تمام طریقوں کو نافذ کیا جاتا تھا۔ لیکن اب یہ چیز کارگر ثابت نہیں ہونی چاہئے کیونکہ آج کے دور میں اگر آپ کہیں بھی زیادہ ہجوم حاصل کرتے ہیں تو وہی جگہ سوشل میڈیا یا انٹرنیٹ ہے۔ ایسی صورتحال میں ، اگر آپ کو لاکھوں لوگوں تک ایک ساتھ اپنے اشتہار تک پہنچنا ہے تو آپ کو پرانے روایتی مارکیٹنگ فنڈز چھوڑ کر ڈیجیٹل مارکیٹنگ کی طرف بڑھنا ہوگا۔

اسی لئے آج میں نے سوچا کہ آپ ڈیجیٹل مارکیٹنگ کے بارے میں کیوں تفصیل سے معلومات دیں تاکہ آپ کو بھی اس نئے تصور ڈیجیٹل مارکیٹنگ کے بارے میں پتہ چل سکے۔ تو ، آئیے تاخیر کا آغاز کرتے ہیں اور جانتے ہیں کہ ڈیجیٹل مارکیٹنگ کیا ہے اور یہ کیسے کام کرتی ہے۔

ڈیجیٹل مارکیٹنگ کیا ہے؟

ڈیجیٹل مارکیٹنگ دو الفاظ کا ایک لفظ ہے ، ڈیجیٹل اور مارکیٹنگ ، یہاں ڈیجیٹل انٹرنیٹ سے منسلک ہے اور مارکیٹنگ کا تعلق اشتہار سے ہے۔ میرا مطلب یہ ہے کہ یہ ایک ایسا طریقہ ہے جس میں کمپنیاں اپنی مصنوعات کی مارکیٹنگ الیکٹرانک میڈیا کے ذریعے کرتی ہیں ، جو روایتی انداز سے بالکل مختلف ہے۔ یہاں ڈیجیٹل مارکیٹرز کو مختلف کمپنیوں کی مارکیٹنگ کمپین تیار کرنا پڑتی ہے اور کسی کمپنی کی مصنوعات کو فروخت کرنے کے لئے تجربہ کرنا ہوتا ہے۔ انہیں ان مارکیٹنگ مہموں کا تجزیہ کرنا ہوگا کہ لوگ چیزوں کو کس طرح زیادہ پسند کرتے ہیں اور جو وہ پسند نہیں کرتے ہیں۔

انہیں یہ بھی دیکھنا ہے کہ آیا لوگ کسی بھی طرح کی چیزوں کو زیادہ دیکھتے ہیں ، کیا ان کی توجہ ان کی طرف زیادہ توجہ دیتی ہے اور چیزوں کو دیکھ کر وہ کون سی چیزیں خریدتے ہیں۔ ان ڈیجیٹل کیمپیننگ کے لیے، وہ دوسرے ڈیجیٹل میڈیم جیسے موبائل پیغامات ، موبائل ایپس ، پوڈکاسٹس ، الیکٹرانک بل بورڈز اور ریڈیو چینلز استعمال کرتے ہیں۔

یوٹیوب سے پیسہ کیسے کمایا جائے؟

فیس بک سے پیسہ کیسے کمایا جائے

اسٹاک مارکیٹ کیا ہے اور اس سے پیسہ کیسے کمایا جائے

تو میرا مطلب یہ ہے کہ یہ ڈیجیٹل مارکیٹنگ ایک بڑی چھتری کی طرح ہے جس کے اندر ہماری آن لائن تمام کوششیں موجود ہیں۔ زیادہ سے زیادہ لوگوں کو مربوط کرنے کے لئے یہ ڈیجیٹل کاروبار بنیادی طور پر گوگل سرچ ، سوشل میڈیا ، ای میل اور دیگر ویب سائٹوں کا استعمال کرتا ہے۔ یہ ایک حقیقت ہے کہ آج کل لوگ پہلے سے زیادہ آن لائن وقت گزارتے ہیں۔ یہی وجہ ہے کہ موجودہ کاروباری ماڈل بھی کافی حد تک تبدیل ہوچکا ہے ، لہذا اب لوگ آف لائن مارکیٹنگ کو زیادہ استعمال نہیں کررہے ہیں ، لیکن اب آن لائن مارکیٹنگ زیادہ موثر ثابت ہورہی ہے۔ کیونکہ اب مارکیٹنگ کا صحیح طریقہ یہ ہے کہ صحیح جگہ اور صحیح وقت پر صحیح سامعین کے ساتھ رابطہ قائم کرنا صحیح ذریعہ ہے۔ لہذا ، آپ کو سوچنا ہوگا کہ آپ ان لوگوں سے کہاں مل سکتے ہیں ، تاکہ آپ اپنا کاروبار بڑھا سکیں۔ اور جواب آن لائن ہے۔

ڈیجیٹل مارکیٹنگ کیوں اتنی اہم ہے

اب بات یہ ہے کہ آخر یہ ڈیجیٹل مارکیٹنگ کیوں اتنی اہم ہے؟ لہذا میں آپ کو بتانا چاہتا ہوں کہ آج کل یہ ڈیجیٹل میڈیا اتنا کھلا ہے کہ آج ہر شخص کے پاس معلومات کے بہت سارے ذرائع موجود ہیں۔ وہ کسی بھی وقت اور کسی بھی جگہ پر کوئی معلومات حاصل کرسکتے ہیں۔ اب وہ دن نہیں رہے جب وہ ٹیکسٹ پیغامات پر انحصار کرتا تھا اور وہی چیز دیکھ سکتا تھا جس کے بارے میں مارکیٹرز اسے آگاہ کرتے تھے۔ چونکہ یہ ڈیجیٹل میڈیا دن بدن بڑھتا جارہا ہے اور مزید تفریح ​​، اس میں خبریں ، خریداری اور معاشرتی تعامل چل رہے ہیں۔ آج کل صارفین نہ صرف کمپنی کو سن رہے ہیں بلکہ وہ اچھے اور برے کی بھی نشاندہی کررہے ہیں اور دوسروں سے بھی معلومات اکٹھا کررہے ہیں۔
آج کل ، وہ کسی ایسے برانڈ پر بھروسہ کرنا چاہتے ہیں جس میں وہ اعتماد کرسکیں ، کمپنیوں کی ان کی ضروریات کو سمجھ سکیں ، اور انہیں اپنی ضرورت کے مطابق وہ چیزیں دکھائیں جو وہ بعد میں خرید سکتے ہیں۔ وہ فضلے کے شو میں بیٹنگ کرنے میں دلچسپی نہیں رکھتے ہیں۔ وہ ایسے برانڈ چاہتے ہیں جس پر وہ بھروسہ کرسکیں ، اور یہ ان کی توقعات پر منحصر ہے۔

ڈیجیٹل مارکیٹرز کو چیلنجوں کا سامنا کرنا پڑتا ہے
1. ڈیجیٹل چینلز کا کثیر استعمال
صارفین اپنے مختلف آلات میں بہت سارے ڈیجیٹل چینلز کا استعمال بہت سے طریقوں سے کرتے ہیں جس کے لئے انہیں مختلف پروٹوکول ، وضاحتیں اور انٹرفیس استعمال کرنا پڑتے ہیں۔ لہذا ، ڈیجیٹل مارکیٹرز کے حق میں ان کے ساتھ مناسب طور پر بات چیت ممکن نہیں ہے۔

2. مقابلے کی شدت میں اضافہ
ڈیجیٹل چینلز دوسرے روایتی ذرائع ابلاغ کی نسبت بہت سستی ہوتے ہیں ، جس کی وجہ سے کسی بھی کاروبار کے سائز کے لوگوں کو ان کا استعمال آسان ہوتا ہے۔ لہذا اب صارفین کی توجہ حاصل کرنا آسان نہیں ہے ..

3. ڈیٹا کی مقدار میں اضافہ
بہر حال ، صارفین کسی بھی ڈیجیٹل چینل میں بہت سارے ڈیٹا کو پیچھے چھوڑ دیتے ہیں۔ ان اعداد و شمار کو سنبھالنا بہت آسان ہے۔ اس کے ساتھ ، درست اعداد و شمار کا پتہ لگانا بھی ان اعداد و شمار کے حجم کے ساتھ ایک بڑا چیلنج ہے۔

ڈیجیٹل مارکیٹنگ کے اہم اثاثے اور حربے کیا ہیں؟

یہاں ہم ڈیجیٹل مارکیٹنگ کے کچھ ایسے اثاثوں اور ہتھکنڈوں کے بارے میں جانیں گے جو آپ کو بھی معلوم ہوسکتے ہیں۔
ڈیجیٹل مارکیٹنگ کے اثاثے

آپکی ویب سائٹ
آپ کے بلاگ پوسٹس
بکس اور وائٹ پیپرز
انفوگرافکس
انٹرایکٹو ٹولز
سوشل میڈیا چینلز (فیس بک ، لنکڈ ان ، ٹویٹر ، انسٹاگرام وغیرہ)
کمائی ہوئی آن لائن کوریج (PR ، سوشل میڈیا ، اور جائزے)
آن لائن بروشرز اور کتابیں
برانڈنگ اثاثے (لوگو ، فونٹ وغیرہ)
ڈیجیٹل مارکیٹنگ کے حربے
یہاں ہم ڈیجیٹل مارکیٹنگ کے کچھ حربوں پر تبادلہ خیال کریں گے۔

سرچ انجن آپٹیمائزیشن (SEO)

یہ ایک ایسا عمل ہے جس کی مدد سے ویب سائٹ کو بہتر بنایا گیا ہے تاکہ اس کی عمدہ اور بہتر رینک ہو تاکہ اچھ ا نامیاتی ٹریفک خود کو ویب سائٹ پر لے آئے۔ اس کے ساتھ ، وہ اسے تلاش کے نتائج میں بھی پہلے دکھاتے ہیں۔

مواد کی مارکیٹنگ

مشمول اثاثوں کی تشکیل اور ترویج جس سے برانڈ بیداری ، ٹریفک میں اضافے ، صحیح راہ میں نسل پیدا ہوسکتی ہے۔

ان باؤنڈ مارکیٹنگ

ان باؤنڈ مارکیٹنگ کا مطلب ‘فل فنل’ اپروچ ہے جس میں آن لائن مواد کو اپنی طرف راغب کرنے ، تبدیل کرنے ، بند کرنے اور آخر میں اپنے صارفین کو خوش کرنے کے لئے استعمال کرنا ہے۔
سوشل میڈیا مارکیٹنگ

اس مارکیٹنگ میں ، آپ کے برانڈ اور اس کے مندرجات کو سوشل میڈیا چینل میں فروغ دیا جاتا ہے ، تاکہ برانڈ بیداری ، ٹریفک کو چلائے ، اور آپ کے اپنے کاروبار میں اضافہ کرے۔
ہر کلک پر تنخواہ (پی پی سی)
ٹریفک کو اپنی ویب سائٹ کی طرف بڑھانے کا یہ ایک ایسا طریقہ ہے ، جس میں اگر آپ کے اشتہارات میں کلکس ہیں تو آپ کو اپنے ناشر کو رقم ادا کرنا ہوگی۔ ایک بہت ہی مشہور پی پی سی گوگل ایڈورڈز ہے۔
الحاق کی مارکیٹنگ
یہ کارکردگی پر مبنی اشتہار ہے جس میں آپ کو کمیشن ملتا ہے اگر آپ اپنی ویب سائٹ میں کسی اور کی مصنوعات اور خدمات کو فروغ دے رہے ہو۔
آبائی اشتہار
مقامی اشتہار بازی کو وہ اشتہارات کہتے ہیں جو بنیادی طور پر مشمولات پر مبنی ہوتے ہیں اور بغیر کسی اجرت والے مواد کے ساتھ دوسرے پلیٹ فارم میں نمایاں ہوتے ہیں۔ اس طرح کے اشتہارات کی ایک اچھی مثال بز فڈ کی سپانسر شدہ اشاعتیں ہیں۔
مارکیٹنگ آٹومیشن
مارکیٹنگ آٹومیشن کو وہ کہتے ہیں جس میں مارکیٹنگ کو فروغ دینے کے لئے سافٹ ویئر یا دوسرے اوزار استعمال ہوتے ہیں۔ جس کے ذریعہ کچھ دوہرائے جانے والے کام جیسے ای میلز ، سوشل میڈیا اور ویب سائٹ کے دیگر اعمال خودکار ہوجاتے ہیں۔
ای میل مارکیٹنگ
کمپنیاں اپنے سامعین سے بات چیت کے لئے ای میل مارکیٹنگ کا استعمال کرتی ہیں۔ ای میل کا استعمال مواد ، چھوٹ اور واقعات کو فروغ دینے کے لئے کیا جاتا ہے۔
آن لائن PR
آن لائن PR ایک ایسا طریقہ ہے جس کے ذریعہ آن لائن کوریج ڈیجیٹل اشاعتوں ، بلاگوں اور دیگر مواد پر مبنی ویب سائٹس کے ساتھ محفوظ ہے۔ وہ روایتی PR کی طرح ہیں لیکن صرف آن لائن جگہ میں۔
کیا تمام کاروبار میں ڈیجیٹل مارکیٹنگ کا استعمال کیا جاتا ہے؟ B2B اور B2C
ڈیجیٹل مارکیٹنگ کسی بھی کاروبار اور کسی بھی صنعت میں کام کرتی ہے۔ چاہے آپ کی کمپنی ڈیجیٹل مارکیٹنگ کی مدد سے کچھ بھی فروخت کررہی ہو ، آپ اپنے صارف کو سمجھ سکتے ہیں ، ان کی ضروریات کو سمجھ سکتے ہیں اور آخر کار ان کی ضروریات کے مطابق آن لائن مواد تخلیق کرسکتے ہیں۔

B2B کے لئے
اگر آپ کی کمپنی B2B ہے ، تو آپ کی ڈیجیٹل مارکیٹنگ میں بنیادی کام آن لائن لیڈ جنریشن کے بارے میں ہوگا ، جس میں آخر میں آپ کو سیلز پرسن سے بات کرنی ہوگی۔ یہی وجہ ہے کہ یہاں آپ کی مارکیٹنگ کی حکمت عملی کچھ ایسی ہونی چاہئے جو آپ کی ویب سائٹ اور ڈیجیٹل چینلز کی معاونت کے ذریعہ آپ کے سیلپرپرس کے لئے زیادہ سے زیادہ کوالٹی لیڈز جمع کرے۔
B2C کے لئے
اگر آپ کی کمپنی B2C ہے ، تو آپ کی ڈیجیٹل مارکیٹنگ میں بنیادی کام یہ ہوگا کہ آپ زیادہ سے زیادہ لوگوں کو اپنی ویب سائٹ پر لائیں اور انہیں کسی بھی سیلپرپرس کی ضرورت کے بغیر اپنا صارف بنائیں۔
یہی وجہ ہے کہ آپ کو لیڈ جنریشن میں زیادہ توجہ دینے کی ضرورت نہیں ہے ، بلکہ آپ کو کسی بھی خریدار کے سفر پر زیادہ توجہ مرکوز رکھنی چاہئے ، جسے وہ آسانی سے آپ کی ویب سائٹ پر یہاں جاسکتا ہے۔
وہاں ہجرت کرکے آخر میں آپ کی خریداری ہوسکتی ہے۔
یہی وجہ ہے کہ بی 2 سی کمپنیوں کے لئے چینلز جیسے انسٹاگرام اور پنٹیرسٹ کاروبار پر مبنی پلیٹ فارم لنکڈ ان سے زیادہ قیمتی ہیں۔

ڈیجیٹل مارکیٹنگ کے کیا فوائد ہیں؟
ڈیجیٹل مارکیٹنگ کے ذریعے ، مارکیٹرز دوسرے آف لائن مارکیٹنگ کے طریقوں کے مقابلے میں حقیقی وقت میں درست نتائج دیکھ سکتے ہیں۔ اگر آپ نے کبھی کسی اخبار میں اشتہار دیا ہے ، تو آپ کو یہ جاننا کتنا خوش ہوگا کہ واقعی کتنے لوگوں نے آپ کا اشتہار دیکھا ہے۔ یہ زندگی حاصل کرنا بھی ممکن نہیں ہے۔ ایک ہی وقت میں ، ڈیجیٹل مارکیٹنگ میں ، یہ کام آسانی اور مناسب طریقے سے کیا جاسکتا ہے۔
یہاں ، میں آپ کو اس طرح کی کچھ مثالیں دے کر قائل کرنے کی کوشش کروں گا۔

ویب سائٹ ٹریفک
ڈیجیٹل مارکیٹنگ کی مدد سے یہ جاننا بالکل آسان ہے کہ کتنے لوگوں نے آپ کے دیئے گئے اشتہارات دیکھے ہیں ، اس کام میں ہم کسی بھی ڈیجیٹل تجزیاتی سافٹ ویئر کا استعمال کرسکتے ہیں۔ اس سے آپ یہ بھی جان سکتے ہیں کہ آپ کے ویب سائٹ کو کس ذریعہ سے سب سے زیادہ ٹریفک ملتا ہے اور آپ اس کے مطابق کام کرسکتے ہیں۔
مواد کی کارکردگی اور لیڈ جنریشن
یہاں آپ سوچ سکتے ہیں کہ کیا آپ نے پروڈکٹ بریچر تیار کیا ہے اور اسے لوگوں کے لیٹر بکسوں میں بھیجا ہے۔ تو یہاں آپ کو بھی وہی پریشانی ہوگی اور ایک بار جب آپ یہ نہیں جان پائیں گے کہ کتنے لوگوں نے اس پروڈکٹ کو بروکر کو کھول کر دیکھا ہے اور کتنے نہیں ہیں۔
یہاں اگر آپ کے پاس کسی ویب سائٹ میں برائوچر موجود ہے تو آپ آسانی سے دیکھ سکتے ہیں کہ کتنے لوگوں نے آپ کے بروچر کو کھولا اور پڑھا۔ یہاں آپ ان تمام چیزوں کے بارے میں اچھ ے انداز میں جان سکتے ہیں۔

انتساب ماڈلنگ
یہ ایک بہت ہی موثر اور موثر طریقہ ہے جس میں آپ کو صحیح ٹولز اور ٹکنالوجی کا استعمال کرنا ہوگا تاکہ آپ اپنے صارفین کی تمام حرکتوں کا سراغ لگاسکیں۔ ہم اس کو اٹریٹ ماڈلنگ کہتے ہیں کیونکہ اس سے ہمیں یہ جاننے کی اجازت ملتی ہے کہ موجودہ رجحان کیا ہے ، جس طرح سے لوگ کسی مصنوع پر تحقیق کر رہے ہیں۔ اس سے آپ جان سکتے ہیں کہ آپ کو کس علاقے میں زیادہ محنت کرنے کی ضرورت ہے اور کیوں۔ اس سے آپ کی فروخت میں بھی کافی حد تک اضافہ ہوگا۔

کس قسم کا مواد تیار کرنا مناسب ہوگا؟
آپ کس طرح کا مواد تخلیق کریں گے اس کا انحصار آپ کے سامعین کی ضروریات ، مختلف مراحل میں انہیں کس قسم کے مواد کی ضرورت ہے۔ آپ کو اپنے سامعین کے اہداف اور چیلنجوں کو سمجھنا ہوگا اور وہ آپ کے کاروبار سے کس طرح کا تعلق رکھتے ہیں۔ آپ کا مقصد یہ ہونا چاہئے کہ بنیادی سطح پر آپ کا آن لائن مواد ان کے چیلنجوں پر قابو پانے میں ان کی مدد کرے۔

یہاں ، میں آپ کو کچھ اہم چیزوں کے بارے میں بتانا چاہتا ہوں تاکہ آپ خریدار کی ذہنیت کے بارے میں جان سکیں۔ یہاں ، میں آپ کو کچھ مراحل کے بارے میں بتاؤں گا جن کے بارے میں جاننا آپ کے لئے بہت ضروری ہے۔

آگاہی کا مرحلہ
بلاگ پوسٹس
آپ کے نامیاتی ٹریفک کو بڑھانا یہ بہت ضروری ہے۔ اگر اسے مضبوط SEO اور مطلوبہ الفاظ کی حکمت عملی کے ساتھ جوڑ دیا گیا ہے تو یہ آپ کے لئے بہت مددگار ثابت ہوسکتا ہے۔
انفوگرافکس
یہ بہت اشتراک کے قابل ہیں ، جس کا مطلب ہے کہ آپ کو سوشل میڈیا میں زیادہ موقع ہے کہ لوگوں کو ان اقسام کے مواد کو زیادہ سے زیادہ شیئر کرنا چاہئے۔
مختصر ویڈیوز
ایک بار پھر ، یہ بہت قابل اشتراک مواد ہیں کہ اگر یوٹیوب جیسے پلیٹ فارم میں جگہ دی جاتی ہے تو ، یہ آپ کے برانڈ کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچنے میں بہت مدد کرتا ہے۔
غور کرنے کا مرحلہ
ای بکس
لیڈ جنریشن حاصل کرنے کا یہ ایک بہت اچھا طریقہ ہے کیونکہ یہ بلاگ پوسٹ یا انفوگرافک سے کہیں زیادہ جامع ہے ، یعنی کوئی بھی ملاقاتی اس کے بدلے میں آپ کو ان سے رابطہ کی معلومات دے سکتا ہے۔
تحقیقی رپورٹیں
یہ بہت زیادہ قیمت والے مواد کے ٹکڑے ہیں جو لیڈ جنریشن کیلئے بہت مفید ہیں۔ تحقیقی رپورٹس اور نیا ڈیٹا آپ کی صنعت کے ل very بہت اہم ہے کیوں کہ وہ اکثر میڈیا اور پریس کے ذریعہ منتخب ہوتے ہیں۔
ویبنرز
کسی بھی ویڈیو مواد کے ل These یہ بہت مفصل ، انٹرایکٹو شکلیں ہیں ، ویبنرز بہت زیادہ موثر غور کرنے والے مرحلے کے مواد کی شکل ہیں کیونکہ یہ کسی بھی بلاگ پوسٹ یا مختصر ویڈیو سے کہیں زیادہ جامع مواد ہے۔
فیصلہ مرحلہ
کیس اسٹڈیز
اگر آپ کی ویب سائٹ سے تفصیلی کیس اسٹڈیز بنائے جاتے ہیں ، تو یہ آپ کے خریدار کے ل content مواد کی ایک موثر شکل ہے کیونکہ اس کے فیصلے میں اس کا مثبت اثر پڑتا ہے۔
تعریف
اگر کیس اسٹڈیز آپ کے کاروبار کو صحیح طریقے سے فٹ نہیں رکھتے ہیں تو پھر آپ کی ویب سائٹ کے لئے مختصر تعریف ایک بہتر متبادل ہے۔ اس کے ذریعہ ، لوگوں کو آپ کی ویب سائٹ اور اس کی مصنوعات کے بارے میں جامع انداز میں جانکاری حاصل ہوگی۔
مجھے پوری امید ہے کہ میں نے ڈیجیٹل مارکیٹنگ کیا ہے کے بارے میں آپ کو مکمل معلومات فراہم کی ہیں اور مجھے امید ہے کہ آپ ڈیجیٹل مارکیٹنگ کے بارے میں سمجھ گئے ہوں گے۔ میں آپ سبھی قارئین سے گزارش کرتا ہوں کہ آپ بھی اپنے محلوں ، رشتہ داروں اور دوستوں میں یہ معلومات شئیر کریں تاکہ ہم سب میں بیداری آئے اور ہر ایک کو اس سے بہت فائدہ ہو۔ مجھے آپ کے تعاون کی ضرورت ہے تاکہ میں آپ کو مزید نئی معلومات پہنچا سکوں۔

میری ہمیشہ سے کوشش رہی ہے کہ میں ہمیشہ ہر طرف سے اپنے پڑھنے والوں یا قارئین کی مدد کرتا ہوں ، اگر آپ لوگوں کو کسی بھی قسم کا کوئی شبہ ہے تو آپ مجھ سے غیر ذمہ داری سے پوچھ سکتے ہیں۔ میں ان شکوک و شبہات کو حل کرنے کی کوشش کروں گا۔ آپ کو یہ مضمون کیسا لگا؟ ڈیجیٹل مارکیٹنگ کیا ہے؟ کوئی تبصرہ لکھ کر بتائیں تاکہ ہمیں بھی آپ کے آئیڈیوں سے کچھ سیکھنے اور کچھ بہتر کرنے کا موقع ملے۔

“میرا ملک بدل رہا ہے اور آگے بڑھ رہا ہے”

آئیے ہم بھی آپ کو اس مشن میں شامل ہوں اور ملک کو تبدیل کرنے میں اپنا حصہ ڈالیں۔

Leave a Reply