شیئر مارکیٹ سے پیسہ کیسے کمایا جائے

شیئر مارکیٹ سے پیسہ کیسے کمایا جائے؟ اردو میں مکمل معلومات

آج ہم آپ کے ساتھ شیئر مارکیٹ سے متعلق اہم معلومات شیئر کررہے ہیں۔ بہت سارے لوگوں کے سوالات ہوتے ہیں کہ حصص کیا ہیں۔ شیئر مارکیٹ وغیرہ سے کیسے پیسہ کمایا جائے۔ آج ہم آپ کو بتائیں گے کہ شیئر مارکیٹ کیا ہے۔ شیئر مارکیٹ سے پیسہ کمانے کے لیے ، ہم جاننے کے لئے ضروری سے متعلق معلومات شیئر کریں گے۔ آپ کو یہ پوسٹ آخری وقت تک پڑھنی ہوگی۔ آخر تک پوسٹ کو پڑھنے کے بعد ، آپ کو شیئر مارکیٹ سے متعلق بہت سی معلومات کے بارے میں پتہ چل جائے گا۔

شیئر کیا ہے؟

شیئر ایک کمپنی کا ایک حصہ ہے جو کمپنی خود جاری کرتی ہے۔ آپ پیسے دے کر شیئر خرید سکتے ہیں۔ جب آپ شیئر کروٹس لیتے ہیں ، تو پھر آپ جس بھی کمپنی کے حصص کی خریداری کرتے ہیں ، وہ کمپنی آپ کو خریدے ہوئے حصص کا سرٹیفکیٹ دیتی ہے۔
شیئر کی قیمت اوپر اور نیچے برقرار رہتی ہے۔ اگر کمپنی منافع میں جاتی ہے ، تو حصص کی قیمت بھی بڑھ جاتی ہے اور اگر یہ کھو جاتا ہے تو وہ نیچے آجاتا ہے۔ اس کے مطابق ، اگر کمپنی کے حصص کی قیمت آپ نے 6 ماہ میں خریدے اس حصص سے 25 روپے بڑھ جاتی ہے ، تو آپ شیئر بیچ کر منافع حاصل کریں گے۔ لیکن یہ ضروری نہیں ہے کہ کمپنی شیئر منافع میں رہے۔ بعض اوقات حصص کا نقصان ہوتا ہے ، اس صورتحال میں ، آپ کو حصہ کو روکتے رہنا چاہئے اور حصص کی قیمت میں اضافے کا انتظار کرنا چاہئے۔

کس طرح شیئر خریدنے کے لئے؟
شیئر خریدنے یا بیچنے کے لئے ، ڈییمٹ اکاؤنٹ درکار ہوتا ہے۔ آپ نے جو شیئرز خریدے یا بیچے ہیں اس کا حساب اسی ڈییمٹ اکاؤنٹ کے ذریعے ہوگا۔ شیئر خریدنے سے پہلے آپ کو ڈییمٹ اکاؤنٹ کھولنا ہوگا۔ ڈییمٹ اکاؤنٹ کھولنا بہت آسان ہے۔ ڈییمٹ اکاؤنٹ کھولنے کے لئے ، کسی بھی شیئر بروکر (بروکر) پر جائیں۔ آپ کا پین کارڈ دیکھ کر وہ آپ کا ڈییمٹ اکاؤنٹ کھول دے گا۔ ایک بار جب ڈییمٹ اکاؤنٹ کھل جاتا ہے ، تو آپ آسانی سے بائس کو شیئر کرسکیں گے

شیئر خریدنے کے لیے ، آپ کو اسی بروکر کے پاس جانا چاہئے جہاں سے آپ نے ڈییمٹ اکاؤنٹ کھولا ہے۔ شیئر مارکیٹ اوپر اور نیچے ہوتا رہتا ہے۔ آپ کو صرف اس وقت حصص خریدنا چاہئے جب شیئر بازار بند ہو۔ آپ کو صرف اس وقت حصص خریدنا چاہئے جب شیئر بازار گرے اور بیچیں جب شیئر مارکیٹ ختم ہو

شیئر بازار کب کام کرتا ہے؟

شیئر بازار کا کام ہفتے سے 5 دن تک پیر سے جمعہ کے درمیان ہوتا ہے۔ شیئر بازار صبح 9 بجے پر کھلتا ہے اور شام 3.15 Pm پر بند ہوتا ہے۔ ہندوستان میں 2 اسٹاک ایکسچینج ہیں جہاں سے تمام شیئر بازار کو کنٹرول کیا جاتا ہے۔ یہ نیشنل اسٹاک ایکسچینج (این ایس ای) اور بمبئی اسٹاک ایکسینجج (بی ایس ای) ہے

شیئر مارکیٹ سے پیسہ کیسے کمایا جائے

شیئر مارکیٹ سے پیسہ کمانا یقینا مشکل ہے لیکن ناممکن نہیں ہے۔ شیئر مارکیٹ سے روزانہ کی کمائی کے لیے ، آپ کو شیئر مارکیٹ کی خصوصیات کو سمجھنے کی ضرورت ہے۔ اگر آپ شیئر مارکیٹ کی خصوصیات کو نہیں سمجھتے ہیں ، تو آپ کو پیسہ کمانے میں دشواری کا سامنا کرنا پڑ سکتا ہے۔ کیوں کہ کسی کام میں کامیابی نہیں ہوتی جب تک اس کام کا فاؤنڈیشن سے لے کر چھت تک کا علم نہیں ہوجاتا۔
شیئر مارکیٹ میں پیسہ کمانے کے لیے ، آپ کو صبح حصہ خریدنا ہوگا اور شام کو اسے بیچنا ہوگا۔ آپ سبھی کو بروکر کے پاس جاکر شیئر بازار کی صبح کی قیمت پوچھنا ہے ، کون سے حصص شام تک منافع میں رہ سکتے ہیں اور کون سا نقصان میں۔ فرض کیجئے کہ بروکر نے آپ کو کسی کمپنی کا حصہ بتایا جس کی قیمت 100 روپے ہے اور آپ نے صبح اور شام تک 10 کروڑ روپے لئے تو اس حصص کی قیمت 110 ہوجاتی ہے اور اگر آپ اس حصے کو اس قیمت پر بیچ دیتے ہیں تو آپ اس میں 1000 روپے کی سرمایہ کاری کریں گے شام۔ 100 روپے تک منافع

لیکن اگر حصص کی قیمت بڑھ جاتی ہے ، تو آپ کو حص ہ رکھنا چاہئے اور صرف اس صورت میں فروخت کرنا چاہئے جب قیمت میں اضافہ ہو۔ اسی طرح آپ شیئر مارکیٹ سے روزانہ کی کمائی کرسکتے ہیں

شیئر مارکیٹ سے پیسہ کمانے کے اہم نکات
1. اگر آپ کہتے ہیں کہ شیئر مارکیٹ کے نقصان سے بچنے کے ل. ، تو آپ شیئر خریدنے سے پہلے شیئر مارکیٹ میں قابل اعتماد کمپنی کو تلاش کریں۔ آپ کو شیئر مارکیٹ کے بارے میں زیادہ سے زیادہ معلومات میں اضافہ کرنا چاہئے۔ اور شیئر مارکیٹ ، نیوز پیپر ، ٹی وی چینل جیسے سی این بی سی آواز سے متعلق مضمون دیکھنا چاہئے۔ اس کے علاوہ ، آپ انٹرنیٹ سے بھی شیئر مارکیٹ پر نظر رکھ سکتے ہیں اور پیر ڈے کچھ نیا سیکھ رہا ہے اور جب آپ شیئر میکٹ کے اے ٹو زیڈ کو جان لیں گے تو صرف شیئر میں ہی سرمایہ کاری کریں۔

2. جب آپ کو لگتا ہے کہ اب آپ شیئر میں سرمایہ کاری کرسکتے ہیں تو پھر کچھ دن قیام کریں۔ آپ 6-  کمپنیاں منتخب کرتے ہیں اور ان کے حصہ پر نظر رکھیں ، جب شیئر کم ہوگا ، کب بڑھ رہا ہے۔ آپ کو کم سے کم 2 ماہ کمپنی کی مکمل تفصیلات رکھنی چاہئیں اور اگر آپ کو لگتا ہے کہ اب آپ کو اس حصے میں سرمایہ کاری کرنی چاہئے تو آپ منتخب کمپنی کے حصص میں سرمایہ کاری کرسکتے ہیں۔

جب آپ شروع میں شیئر مارکیٹ میں شیئر پر سرمایہ لگاتے ہیں تو پھر صرف کم روپے میں سرمایہ کاری کریں۔ چونکہ ایک شیئر مارکیٹ میں نیا ہے اور جب شیئر مارکیٹ خسارے میں آجاتی ہے تو ، کچھ بھی معلوم نہیں ہوتا ہے اور اگر آپ نے آغاز میں بہت بڑی رقم لگا دی ہے ، تو آپ بھی خسارے میں جاسکتے ہیں۔

. ابتدا میں ، آپ کو حص ہ میں سرمایہ کاری کرنی چاہئے اور جیسے ہی شیئر منافع میں ہو اسے فروخت کردیں۔کیونکہ اگر آپ منافع میں زیادہ لالچ میں ہیں تو نقصان بھی ہوسکتا ہے۔

5. بہت سے لوگ شیئر مارکیٹ میں بار بار سرمایہ کاری کرتے ہیں لیکن پھر بھی ناکام ہوجاتے ہیں۔ ان کی ناکامی کی سب سے بڑی وجہ یہ ہے کہ وہ صحیح رقم پر اپنی رقم کی سرمایہ کاری کرنے سے قاصر ہیں۔ شیئر مارکیٹ کی کوئی گارنٹی نہیں ہے کہ آپ شیئر میں منافع کمائیں۔ تمام کمپنی پر منافع یا نقصان میں حصہ لینا۔ اگر کمپنی کی قیمت بڑھ جاتی ہے یا کمپنی فائدہ اٹھاتی ہے ، تب ہی آپ فائدہ اٹھاسکیں گے بصورت دیگر نقصان زیادہ ہوگا

6. حصص میں نقصان کی بنیادی وجہ کمپنی میں مسابقت ہے کیونکہ بہت ساری کمپنیاں ایک دوسرے سے آگے نکلنے کی کوشش کر رہی ہیں اور جس کی وجہ سے کمپنی بہت جلد نقصان یا نفع کماتی ہے۔ آپ کو کمپنی کی تاریخ ، قیمت ، مصنوع کی قیمت ، طلب وغیرہ پر تحقیق کرکے ہی کمپنی کا حصہ خریدنا چاہئے ، تب آپ کے منافع کا موقع بن جاتا ہے۔

اگر آپ ان تمام نکات پر عمل کرتے ہیں اور اسٹاک مارکیٹ میں سرمایہ کاری کرتے ہیں تو آپ کے نفع کا امکان بڑھ جائے گا۔ آپ کو یہ معلومات کس طرح پسند آئیں۔ اگر آپ کو یہ پوسٹ پسند ہے تو براہ کرم اس پوسٹ کو شیئر کریں اور اپنے دوستوں کو بھی اسے پڑھنے کا موقع دیں۔

Leave a Reply