what-is-email-marketing

ای میل مارکیٹنگ کیا ہے؟ اس سے پیسہ کیسے کمایا جائے اس بارے میں مکمل معلومات

ای میل مارکیٹنگ کیا ہے؟ اس سے پیسہ کیسے کمایا جائے اس بارے میں مکمل معلومات

ای میل مارکیٹنگ کیا ہے؟ کیا آپ اپنے کاروبار یا ویب سائٹ کو فروغ دینے کے لئے بھی ای میل مارکیٹنگ کرنا چاہتے ہیں ، لہذا فکر نہ کریں ، اس پوسٹ میں میں آپ کو ای میل مارکیٹنگ کرنے کا طریقہ بتاتا ہوں ، کاروبار کو فروغ دینے کے لئے ای میلز کہاں حاصل کریں اور ای میل مارکیٹنگ کے فوائد کے علاوہ ، ای میل مارکیٹنگ کے بارے میں مکمل معلومات کے لیے اس پوسٹ کو پڑھیں۔

ای میل مارکیٹنگ کیا ہے؟ مکمل معلومات 2021

اپنے کاروبار یا ویب سائٹ یا کسی بھی مصنوع کو ای میل کی مدد سے فروغ دینے کو ای میل مارکیٹنگ کہا جاتا ہے ، آپ نے دیکھا ہوگا کہ آپ کو بہت سی کمپنیوں کے ای میل موصول ہوں گے ، جس میں آپ کو کسی بھی کمپنی کی مصنوعات یا کسی بھی ویب سائٹ کی پوسٹ کے بارے میں مطلع کیا جائے گا۔ مکمل ہوجاتا ہے ، ای میل میں ، آپ ایک لنک دیتے ہیں ، جس پر کلیک کرکے آپ ان کی ویب سائٹ پر جاسکتے ہیں۔

ای میل مارکیٹنگ کیسے کریں؟

ای میل کی مارکیٹنگ مختلف طریقوں سے کی جاتی ہے۔ آپ نے اکثر بلاگ پر دیکھا ہوگا کہ مؤخر الذکر کے ذریعہ ایک نیوز فارم تشکیل دیا جاتا ہے ، جس میں کوئی بھی اپنا ای میل درج کرکے اس ویب سائٹ کو سبسکرائب کرسکتا ہے۔

اسی طرح ، اگر آپ بھی ای میل کے ذریعے کسی ویب سائٹ کو سبسکرائب کرتے ہیں ، جب بھی ویب سائٹ کا مالک کوئی نئی پوسٹ شائع کرتا ہے ، تب آپ کو اس کے بارے میں اطلاع میل کے ذریعہ مل جائے گی اور آپ براہ راست ای میل کے ذریعے اس کی ویب سائٹ پر جاسکتے ہیں۔

اسی طرح ، آپ اپنی سائٹ میں سبسکرپشن پلگ ان کا اضافہ کرکے بھی اپنی ویب سائٹ کی ٹریفک میں اضافہ کرسکتے ہیں ، اس کے علاوہ ، اگر آپ وابستہ مارکیٹنگ کرتے ہیں یا ای میل مارکیٹنگ کے ذریعے اپنے دوسرے کاروبار کو فروغ دینا چاہتے ہیں تو ، اس کے ل you آپ کو کچھ ای میلز درکار ہوں گی جن پر آپ اپنی مصنوعات بھیج سکتے ہیں

بہت سے لوگ ای میلز کی ایک فہرست بھی بیچ دیتے ہیں۔ آپ کسی سے ای میل خرید سکتے ہیں یا ای میلز مفت میں حاصل کرنے کے لئے کچھ تدبیریں ہیں ، جن میں سے ایک چال “ای میلز کو کیسے نکالنا ہے” میں آپ کو اس پوسٹ میں بتاتا ہوں۔

ای میل مارکیٹنگ کے کیا فوائد ہیں؟

ای میل مارکیٹنگ کا سب سے بڑا فائدہ یہ ہے کہ آپ بغیر کسی رقم کے اپنے کاروبار کو بالکل مفت فروغ دے سکتے ہیں ، آپ بلاگ پر ریٹرن وزٹ کرنے والے کو اپنے بلاگ پر نیوز فارم لگا کر بڑھا سکتے ہیں ، جس سے آپ کی سرچ کی درجہ بندی میں بہتری آسکتی ہے اور آپ اپنے بلاگ پوسٹ کو فروغ دے سکتے ہیں۔ ای میل مارکیٹنگ ، جس کی وجہ سے آپ کا ٹریفک بہت زیادہ بڑھتا ہے ، اس کے علاوہ ، اگر آپ چاہیں تو ، آپ ملحق مارکیٹنگ کرکے بھی بہت سارے پیسے کما سکتے ہیں۔

ای میل کیسے نکالیں

سب سے پہلے تو ، کروم براؤزر کی توسیع ہے۔ ای میل ایکسٹریکٹر اسے اپنے براؤزر میں انسٹال کریں ۔اب گوگل میں کی ورڈ سے تلاش کریں یاgmail لکھ کر urdunews2021@gmail.com جیسے کسی بھی نام کے ساتھ تلاش کریں تو جو بھی ای میل شو تلاش کے نتائج میں ہوگا۔ آپ کو اپنے کروم میں جمع کرایا جائے گا ، آپ کو وہاں سے کاپی کرنا ہوگا اور نوٹ پیڈ میں محفوظ کرنا ہوگا ، اس کے بعد ، اگر اس نام کا نتیجہ ختم ہو گیا ہے ، تو آپ کو کسی اور نام سے تلاش کرنا ہوگا۔

اسی طرح ، اگر آپ ایک گھنٹہ کام کریں گے تو ، آپ کو اس کے علاوہ بھی بہت ساری ای میلز مل سکتی ہیں ، اگر آپ قلیل وقت میں ہزاروں ای میلز نکالنا چاہتے ہیں تو اس کے لئے ایک ادائیگی کا آلہ موجود ہے ، جس کی مدد سے آپ یہ کام کرسکتے ہیں۔ صرف پانچ منٹ میں ٹارگٹڈ کی ورڈ پر ہزاروں افراد کو ای میل موصول ہوسکے۔ لیکن اس ٹول کو خریدنے کے ل you آپ کو کچھ پیسہ خرچ کرنا پڑے گا۔

بیک وقت بہت سے ای میلز کو میل کیسے بھیجیں؟

آپ جی میل پر روزانہ 500 تک ای میل بھیج سکتے ہیں ، لیکن اگر آپ اس سے زیادہ بھیجنا چاہتے ہیں تو آپ ایک ساتھ ایک سے زیادہ Gmail اکاؤنٹ کا استعمال اسی ای میل کو 500 ای میل پر بھیجیں ، پہلے اوپن جی میل ، کمپوز کریں میسیج پر جائیں ، مضمون لکھیں اور پیغام ، اب اپنا ای میل “ٹو” کے سامنے داخل کریں ، جہاں سے آپ میسج بھیج رہے ہیں ، اس کے بعد بی سی سی پر کلک کریں اور وہ تمام ای میلز داخل کریں جس پر آپ میل بھیجنا چاہتے ہیں ، ابھی بھیجیں۔

مجھے امید ہے کہ اب آپ جان لیں گے کہ ای میل مارکیٹنگ کیا ہے ، ای میل مارکیٹنگ کیسے کریں اور ای میل مارکیٹنگ کے کیا فوائد ہیں ، اگر آپ کے پاس ای میل مارکیٹنگ کیا ہے اس سے متعلق کوئی سوالات ہیں تو تبصرہ کریں ، میں آپ کو جلد ہی جواب دینے کی کوشش کروں گا۔

Leave a Reply