Pixabay Dark Web Matrix Hacker - Free image on Pixabay

ڈارک ویب کیا ہے؟ کیا یہ غیر قانونی ہے؟ (مکمل تفصیل)

ڈارک ویب کیا ہے؟ کیا یہ غیر قانونی ہے؟ (مکمل تفصیل)

ڈارک ویب کیا ہے؟ کیا آپ جانتے ہیں کہ انٹرنیٹ صرف 3 حصوں تک محدود ہے ، ان میں سے ایک سرفیس ویب ، دو ڈیپ ویب اور تیسری ڈارک ویب ہے ، اس مضمون میں میں ان تینوں حصوں کے بارے میں تفصیل سے بات کروں گا ، آپ نے ڈارک ویب کا نام سناہی ہوگا اور ہوسکتا ہے کہ آپ کو بھی اس کے بارے میں بنیادی معلومات ہو۔

لیکن آپ یہ بھی جانتے ہیں کہ آپ اپنے کمپیوٹر میں بھی رسائی حاصل کرسکتے ہیں یا سرف کرسکتے ہیں ، لیکن اس کے لیے آپ کو ٹور براؤزر کے نام سے ایک خصوصی ویب براؤزر انسٹال کرنا پڑے گا۔ اب آپ کا ذہن سوال کرے گا کہ یہ ٹور براؤزر کیا ہے اور اس سے ڈارک ویب تک کیسے رسائی حاصل کریں۔ تو آپ کو ان تمام سوالات کے جوابات اس پوسٹ میں ملیں گے۔

Surface Web کیا ہے؟

سرفیس ویب وہ ہے جو فیس بک ٹویٹر انسٹاگرام گوگل وغیرہ کی طرح ہر عام انسان سرفس کرتا ہے۔ یہ سب سطحی ویب سائٹیں ہیں ، اس کے علاوہ ، کوئی بھی ویب سائٹ جو گوگل ، یاہو یا کسی بھی سرچ انجن میں انڈیکس ہوتی ہے اس کو سطح ویب کہا جاتا ہے ، اس کا مطلب ہے کہ ہم بھی سطح کی ویب تلاش کے تھرو پھینک کر آسانی سے رسائی حاصل کی جاسکتی ہے۔

ہر عام شخص سطحی ویب پر سرف کرسکتا ہے۔ سرفیس ویب آل انٹرنیٹ صرف 5 فیصد ہے ، اس کا مطلب یہ ہے کہ جو انٹرنیٹ ہم استعمال کرتے ہیں وہ 5٪ فیصد ہے ، باقی 95٪ ڈپ ویب اور ڈارک ویب میں ہے۔

ڈیپ ویب کیا ہے؟

ڈیپ ویب ایسی ویب سائٹ ہے کہ یہ صرف سب کے لیےرسائی نہیں ہے ، یہ خاص طور پر لوگوں کے لئے بنائی گئی ہے ، ڈیپ ویب کسی بھی سرچ انجن کو انڈیکس نہیں کرتا ہے ، اور جس ویب سائٹ میں سرچ انجن انڈیکس نہیں لگاتا ہے وہی آپ چاہتے ہیں۔ آپ کو وہ تلاش نہیں ملے گی اور ڈیپ ویب تک رسائی کے لیے آپ کو کوئی تدبیر ملے گی۔

گہری ویب تک رسائی حاصل کرنے کے لیے ، آپ کے پاس اس ویب سائٹ کا مخصوص یو آر ایل ہونا چاہئے جسے آپ کھولنا چاہتے ہیں لیکن آپ کو لنک کہیں سے نہیں ملے گا ، اس میں گورنمنٹ سیکریٹ ویب سائٹ ، بینک ویب سائٹ یا کمپنیوں ، ان کے لنک کی معلومات موجود ہیں۔ اس میں ، یہ ایک سادہ سی بات ہے کہ آپ کو گہری ویب میں کوئی کام نہیں ہے۔

ڈارک ویب کیا ہے؟

ڈارک ویب انٹرنیٹ کی دنیا کا ایک خطرناک حصہ ہے ، یہ سراسر غیر قانونی ہے ، اس میں سارے کام غیر قانونی ہیں ، جو لوگ ڈارک ویب پر جرم کرتے ہیں ، وہ اس میں گھناؤنی حرکتیں کرتے ہیں۔ اور ہر طرح کا غیر قانونی کام ہے۔ کیا ڈارک ویب میں ، کرایہ کا ایک قاتل بھی ہے جو پیسہ لے کر بے گناہوں کا خون بہاتا ہے۔

اس میں کام کرنے والے لوگوں کو کوئی نہیں جانتا ہے ، کیونکہ اس میں آئی پی پوشیدہ ہے ، لہذا کوئی نہیں جانتا ہے کہ کون اس کو استعمال کررہا ہے اور کہاں۔ آپ جانتے ہیں کہ ڈارک ویب کیا ہے ، اب آپ جانتے ہیں کہ ڈارک ویب تک کیسے رسائی حاصل کی جائے۔

ڈارک ویب تک کیسے رسائی حاصل کی جائے؟

ڈارک ویب تک رسائی حاصل کرنے کے لیے ، آپ کو ویب سائٹ سے ایک لنک رکھنے کی ضرورت ہے اور اگر آپ کے پاس لنک ہے تو ، آپ پھر بھی اسے عام براؤزر جیسے کروم ، فیر فاکس ، اوپیرا وغیرہ کے طور پر استعمال کرسکتے ہیں۔ لیکن آپ اس کے لیےٹور براؤزر تک نہیں پہنچ سکتے ، آپ کمپیوٹر میں ٹور براؤزر انسٹال کرسکتے ہیں ، ٹور براؤزر کا انٹرفیس ایک عام برائوزر کی طرح ہوتا ہے ، یہ خاص طور پر ڈارک ویب کے لئے بنایا گیا ہے ، آپ لنک لگا کر کسی بھی تاریک ویب سائٹ تک رسائی حاصل کرسکتے ہیں۔ اس میں.

میں آپ کو یہ یاد نہیں دوں گا کہ آپ ڈارک ویب کو سرف کرتے ہیں کیوں کہ ڈارک ویب پر سرفنگ کرنا آپ کے کمپیوٹر کو ہیک کرسکتا ہے اور اس چھوٹی سی غلطی سے آپ کی جان کی قیمت پڑسکتی ہے ، آپ جانتے ہیں کہ یہ دنیا زندگی سے زیادہ قیمتی نہیں ہے۔

مجھے امید ہے کہ آپ کو یہ پوسٹ پسند آئے گی اور آپ کو معلوم ہونا چاہئے کہ ڈارک ویب کیا ہے اور اس تک کیسے رسائی حاصل کی جائے ، اگر آپ کو کوئی سوال ہے تو اس میں کمنٹ کریں ، میں آپ کو فوری جواب دینے کی کوشش کروں گا ، اگر یہ پوسٹ اچھی ہے تو میڈیا پر سوشل شیئر کریں

Leave a Reply