بل گیٹس اور میلنڈا گیٹس: ایک جوڑا ختم ہوگیا

بل گیٹس اور میلنڈا گیٹس: ایک جوڑا ختم ہوگیا

بل اور میلنڈا گیٹس: ایک جوڑا ختم ہوگیا

واشنگٹن: جنوبی افریقہ کی کچی سڑکوں سے لے کر ڈیووس میں کاک ٹیل پارٹیوں تک – بل اور میلنڈا گیٹس جوڑی کے طور پر آئے۔

انہوں نے مل کر بل کی ٹکنالوجی کمپنی مائیکروسافٹ اور بل اینڈ میلنڈا گیٹس فاؤنڈیشن کے شریک بانی اور شریک چیئر کے ذریعہ بڑے پیمانے پر غیر منافع بخش رفاہی سلطنت تعمیر کی۔

اور جب پیر کو ان کی 27 سالہ شادی کے اختتام کا اعلان کرنے کا وقت آیا تو ، انہوں نے ایسا ہی کیا ، جوڑے کی حیثیت سے بھی ، ایک مشترکہ بیان میں ، بالکل اسی لمحے اپنے متعلقہ ٹویٹر اکاؤنٹس میں پوسٹ کیا گیا۔

65 سالہ گیٹس نے 2019 کے نیٹ فلکس دستاویزی سیریز میں اس کا خلاصہ پیش کیا: “میلنڈا کے معاملے میں ، یہ واقعتا ایک برابر کا شریک ہے۔”

“وہ مجھ جیسا ہے کہ اس میں وہ پر امید ہیں اور وہ سائنس میں دلچسپی لیتے ہیں۔ وہ مجھ سے لوگوں سے بہتر ہیں۔ وہ جاننے کے بارے میں ایک چھوٹی سی مشکل بات ہے ، آپ جانتے ہیں ، امیونولوجی ، مجھ سے زیادہ۔”

– ‘خود بخود کافی نہیں’۔
28 اکتوبر 1955 میں پیدا ہوئے ، ولیم ایچ گیٹس سیئٹل میں پرورش پزیر ہوئے اور 13 سالہ عمر رسیدہ نظر کی طرح مشینیں اور کمپیوٹر پروگرامنگ سے پیار ہو گئے۔ اس نے بچپن کے ایک دوست کے ساتھ ، ایک سافٹ ویئر کمپنی “مائیکرو سافٹ” ، شروع کرنے کے لئے دو سال بعد ہارورڈ یونیورسٹی چھوڑ دی۔

ملک کے دوسری طرف ، میلنڈا گیٹس 15 اگست ، 1964 کو ٹیکساس کے ڈلاس میں میلنڈا فرانسیسی میں پیدا ہوئے۔ پہلا کمپیوٹر جو اس نے کبھی استعمال کیا وہ ایک ایپل II تھا ، اور اس نے اسکول میں کمپیوٹر گیمز اور پروگرامنگ میں دلچسپی پیدا کرلی۔

یہ جوڑا 1987 میں ملا میلنڈا نے بطور پروڈکٹ مینیجر مائیکرو سافٹ میں کام کرنا شروع کیا تھا ، ڈیوک یونیورسٹی سے فارغ التحصیل ہونے کے بعد اس کی پہلی ملازمت ہوئی تھی۔

یہ جوڑی بزنس ڈنر میں ایک دوسرے کے ساتھ بیٹھ کر ختم ہوا۔ میلنڈا ، جو اب 56 سالہ ہیں ، نے اپنے مستقبل کے شوہر کو نیٹ فلکس دستاویزی فلم میں “مضحکہ خیز اور انتہائی اعلی توانائی” کے طور پر بیان کیا۔

مائکروسافٹ پارکنگ میں جب انہوں نے ایک دوسرے سے ٹکراؤ کیا تو بل نے کچھ ماہ بعد تک اس سے باہر نہیں پوچھا۔ اس نے اس سے ایک تاریخ پر پوچھا – دو ہفتوں میں۔

میلنڈا نے اسے “کافی حد تک اچانک” نہ ہونے پر چھیڑا اور کہا کہ اسے اس تاریخ کے قریب بلانا ہے۔ کچھ گھنٹوں بعد ، اس نے اسے گھر بلایا اور اس رات کے لئے اس سے باہر آنے کا کہا۔

انہوں نے 1994 میں شادی کی تھی اور ان کے تین بچے تھے۔ اس سوال سے پہلے کہ میلنڈا کا کہنا ہے کہ اس نے بل کو سفید فام بورڈ پر شادی کے پیشہ اور نقصانات لکھ کر اس فیصلے کا وزن کرتے ہوئے پکڑ لیا۔

یہ جوڑا ٹکنالوجی کی دنیا میں انقلاب لائے گا: مائیکروسافٹ سافٹ ویئر ، میلنڈا کے ذریعہ بل مردانہ صنعت میں خواتین کے لئے جگہ بنانے میں مدد فراہم کرے گا۔

– بل اینڈ میلنڈا گیٹس فاؤنڈیشن۔
انہوں نے سن 2000 میں بل اینڈ میلنڈا گیٹس فاؤنڈیشن کا آغاز کیا۔

ان کی فاؤنڈیشن دنیا کے متمول ترین لوگوں میں سے ہے ، جس نے دو دہائیوں کے دوران دنیا کے مختلف حصوں میں ملیریا اور متعدی بیماریوں پر قابو پانے ، زرعی تحقیق ، بنیادی صحت کی دیکھ بھال اور صفائی ستھرائی سمیت دیگر علاقوں میں 54 بلین ڈالر سے زیادہ کی گرانٹ فراہم کی ہے۔

اس جوڑے کی طلاق سے ان کی دولت کے بارے میں نئے سوالات پیدا ہوسکتے ہیں ، جن میں سے بیشتر کو ابھی ان کی فاؤنڈیشن میں چندہ دینا باقی ہے۔

انسان دوستی پر زیادہ توجہ دینے کے لئے بل 2006 میں مائیکرو سافٹ سے دور ہو گیا۔ 2010 میں ، اس نے اور میلنڈا نے ، وارن بفیٹ کے ساتھ مل کر ، گائینگ عہد قائم کیا ، جس سے ارب پتی افراد کی حوصلہ افزائی ہوتی ہے کہ وہ اپنی دولت کی اکثریت خیرات میں دیں۔

ابتدا میں ، بل نے فاؤنڈیشن کا سالانہ نیوز لیٹر لکھا ، لیکن میلنڈا نے اسے 2013 میں شریک مصنف بنانے کے لئے کہا۔ حالانکہ انھوں نے اس خیال کے بارے میں بحث کی تھی – اس نقطہ پر کہ ملنڈا نے اپنی 2019 کی یادداشت میں کہا تھا کہ ان کا خیال تھا کہ ان کی شادی اس کی وجہ سے ختم ہوجائے گی۔ بالآخر سمجھوتہ کیا۔

2013 کے خط میں میلنڈا کا صرف ایک حصہ شامل تھا۔ انہوں نے اگلے سال اس خط کو مشترکہ تحریر کیا ، لیکن بل نے اس میں زیادہ تر لکھا۔ 2015 تک ، یہ ایک صحیح مشترکہ منصوبہ تھا۔

ان کی طلاق کے بعد بھی اس شراکت کے عناصر باقی رہ سکتے ہیں۔

ان کے بیان میں کہا گیا ہے کہ ، “ہم (اپنے) مشن پر ایک اعتماد کا تبادلہ کرتے رہتے ہیں اور فاؤنڈیشن میں مل کر اپنے کام کو جاری رکھیں گے۔ “لیکن ہمیں اب یقین نہیں ہے کہ ہم اپنی زندگی کے اگلے مرحلے میں جوڑے کی حیثیت سے ایک ساتھ ترقی کرسکتے ہیں۔”

Leave a Reply