جی سی سی کا ‘کوڈ پاسپورٹ’ ویکسین اور سفر کی اہلیت کی معلومات کو محفوظ کریگا۔

جی سی سی کا ‘کوڈ پاسپورٹ’ ویکسین اور سفر کی اہلیت کی معلومات کو محفوظ کریگا۔

جی سی سی کا ‘کوڈ پاسپورٹ’ ویکسین اور سفر کی اہلیت کی معلومات کو محفوظ کریگا۔

خلیجی خطے میں ’کوویڈ ۔19 پاسپورٹ‘ ایک حقیقت ہوسکتی ہے اس سے پہلے ایک خیال تھا۔ لیکن اب ڈیجیٹل پاسپورٹ – ایک سند ، توثیق اور توثیق کا نظام – متحدہ عرب امارات کے الحسن موبائل ایپ کی ایک جدید شکل ہوسکتی ہے ، جس میں نہ صرف ویکسی نیشن اور کوویڈ 19 ٹیسٹ کے اعداد و شمار ہیں بلکہ منزل کے لئے سفر سے پہلے کی اہلیت کی ضروریات کی طرح کی تفصیلات بھی ہیں۔ توقع کی جاتی ہے کہ وہ ملک کے تمام سفری اور صحت کے ضوابط کی توثیق کرے گا ، تمام دستاویزات کا ڈیجیٹل انتظام کرے گا اور بغیر کسی سفر کے سہولیات فراہم کرے گا۔

عمان کے ایک اعلی عہدیدار نے متفقہ کوویڈ 19 صحت کے پاسپورٹ کے لئے بال رولنگ طے کی ہے۔ جمعرات کو عمان کی وزارت صحت کی صحت ، بیماریوں کے کنٹرول اور نگرانی کے ڈائریکٹر جنرل ڈاکٹر سیف سلیم العابری نے کہا کہ جی سی سی کے ممالک جی سی سی کے مابین سفر اور نقل و حرکت کے علاوہ اگلے ہفتے کی ابتداء میں صحت کے عہدیداروں کے اجلاس میں پاسپورٹ پر تبادلہ خیال کریں گے۔ عمانی عہدیدار نے بتایا کہ ایک متفقہ جی سی سی ہیلتھ پاسپورٹ منصوبے پر غور کیا گیا ہے جس نے کوویڈ 19 کی ویکسین لگنے کی شناخت کی جائے گی۔”

یہ اعلان متحدہ عرب امارات اور دیگر جی سی سی ممالک میں متعدد متعلقہ پیشرفتوں کے سلسلے میں آیا ہے۔ پچھلے مہینے ، متحدہ عرب امارات کے دونوں قومی کیریئر اتحاد ایئر ویز اور امارات نے مرحلہ وار اور منتخب پروازوں میں آئی ٹی اے ٹریول پاس شروع کرنے کا اعلان کیا۔ ایک ‘ڈیجیٹل پاسپورٹ’ ڈب کیا ہوا ہے ، پاس کی تصدیق اس بات کی ہوگی کہ اگر مسافر کا سفر سے پہلے کا کوڈ 19 ٹیسٹ یا ویکسینیشن اہلیت کی ضروریات کو پورا کرتا ہے۔

جی سی سی کا ‘کوڈ پاسپورٹ’ ویکسین اور سفر کی اہلیت کی معلومات کو محفوظ کریگا۔

گذشتہ ہفتے ، بحرین دنیا کا پہلا ملک بن گیا جس نے ڈیجیٹل کوویڈ 19 ویکسین پاسپورٹ لانچ کیا۔ ایک سرٹیفکیٹ۔ گرین ‘کوویڈ ۔19 ویکسینیٹڈ’ شیلڈ – کرونا کے شکار افراد کو صارف کا نام ، تاریخ پیدائش ، قومیت اور کون سا ویکسین وصول کیا جاتا ہے۔ اس سے حکام کو QR کوڈ اسکین کرکے صارفین کی صداقت کی تصدیق کرنے میں مدد ملے گی ، جو قومی ویکسین کے اندراج سے منسلک ہے۔

علیحدہ طور پر ، عالمی رہنما ، ایئر لائنز اور آئی اے ٹی اے جیسے تجارتی ایسوسی ایشنوں نے ایک نئے ڈیجیٹل حل کی حمایت کی ہے جس کا مقصد معاشی بحالی کو فروغ دینا ہے۔ جمعرات کو جرمن چانسلر انگیلا میرکل نے ، ورچوئل یورپی یونین کے ایک مجلس اجلاس کے بعد ، کہا کہ ڈیجیٹل ویکسی نیشن سرٹیفکیٹ ، جو لوگوں کو یورپ کا سفر کرنے کے قابل بناتے ہیں ، ممکنہ طور پر موسم گرما سے پہلے دستیاب ہوں گے۔

میرکل نے پریس کانفرنس میں کہا ، “ہر ایک نے اس بات پر اتفاق کیا کہ ہمیں ڈیجیٹل ویکسینیشن سرٹیفکیٹ کی ضرورت ہے ،” انہوں نے مزید کہا کہ یورپی یونین کے کمیشن کو ایسی دستاویزات کے لئے تکنیکی بنیاد تشکیل دینے میں لگ بھگ تین ماہ کی ضرورت ہوگی۔
گذشتہ سال وبائی امراض کی وجہ سے اس نے ریکارڈ 9 بلین ڈالر کے نقصان کی طرف راغب ہونے کے بعد ، اس موسم گرما میں سفر کی بحالی کے لئے برٹش ایئرویز کے مالک آئی اے جی ڈیجیٹل ہیلتھ پاسز پر اعتماد کررہے ہیں۔

اس کی بڑے پیمانے پر جانچ اور ویکسینیشن ڈرائیو ، اور الحسن ایپ کے ذریعہ ایک منظم رجسٹری کے ذریعے ، متحدہ عرب امارات کو یا تو ڈیجیٹل کوویڈ 19 پاسپورٹ لانچ کرنے یا متحد جی سی سی ہیلتھ پاسپورٹ کے عہد کا پابند بنانا اور ایک بار پھر دنیا کو اس کاوش کی طرف ایک موثر راستہ دکھایا جائے گا جو بحالی کا مرحلہ ہے۔

ڈیجیٹل کوڈ ریکارڈ کیوں ضروری ہے

انٹرنیشنل ایئر ٹرانسپورٹ ایسوسی ایشن (آئی اے ٹی اے) کے ڈائریکٹر جنرل اور سی ای او الیگزینڈر ڈ جنیاک نے کہا کہ صحت کی سندوں کا موثر ڈیجیٹل انتظام کوویڈ کی بحالی کے مرحلے کے بعد دوبارہ شروع کرنے کے لئے بہت ضروری ہے۔
ڈی جنیاک نے بتایا کہ بحالی شروع ہونے کے بعد دستی عمل حجم سے نمٹنے کے قابل نہیں ہوں گے۔ “ڈیجیٹل حل محفوظ ہونے چاہ، ، موجودہ نظاموں کے ساتھ مل کر کام کریں ، عالمی معیارات کے مطابق ہوں اور ڈیٹا کی رازداری کا احترام کریں۔ آئی اے ٹی اے ٹریول پاس کو ترقی دینے میں ، یہ مکمل طور پر توجہ میں ہیں۔ آئی اے ٹی اے ٹریول ایپ صحت کی سندوں کے انتظام ، دھوکہ دہی سے بچانے اور سفری سہولت کے قابل عمل بنانے کے لئے بار کوڈ بہت حد تک متعین کرنے میں مدد دے گی۔

آئی اے ٹی اے ٹریول پاس کو فروغ دیتے ہوئے ڈی جنیاک نے نوٹ کیا: “یہ واضح ہوتا جارہا ہے کہ وبائی امراض قابو میں آنے کے ساتھ ہی ٹریول سیکٹر سمیت معیشتوں میں بھی اضافہ ہوتا ہے۔ آئی اے ٹی اے ٹریول پاس مسافروں کو اپنے صحت کے ڈیٹا کو محفوظ طریقے سے کنٹرول کرنے اور متعلقہ حکام کے ساتھ اس کا اشتراک کرنے میں مدد دے گا۔
“ایتھاد ایئرویز ، امارات ، قطر ایئر ویز ، ملائشیا ایئر لائنز ، ایئر نیوزی لینڈ ، کوپا ایئر لائنز ، روانڈ ایئر ، اور سنگاپور ایئر لائنز کی ایئر لائنز کی بڑھتی ہوئی فہرست نے آئی اے ٹی اے کے ساتھ ٹریول پاس کیلئے ٹرائل کرنے کا عزم کیا ہے یا کر رہے ہیں۔

Leave a Reply