Prince William and Prince Harry were uniquely bonded before Megxit

شہزادہ ولیم اور پرنس ہیری کو میگکسٹ سے پہلے انفرادیت کا پابند کیا گیا تھا

شہزادہ ولیم اور پرنس ہیری کو میگکسٹ سے پہلے انفرادیت کا پابند کیا گیا تھا
پرنس ولیم اور پرنس ہیری کی بظاہر پوری زندگی میں قریبی تعلقات تھے۔ وہ اپنے جوانی میں ہی ایک دوسرے بورڈنگ اسکول میں پڑھنے والے بچپن کے بہن بھائیوں کے دوسرے جوڑے کی طرح ایک ساتھ بڑھے تھے۔

جب وہ بڑے ہوئے تو بھائیوں نے اس بانڈ کو برقرار رکھنے کے لئے ، فوج میں مل کر کام کرنے اور اپنی شاہی شادیوں میں ایک دوسرے کے بہترین فرد کی حیثیت سے خدمات انجام دینے کے لئے ایسا محسوس کیا۔

ایک نئی شاہی دستاویزی فلم کے مطابق ، پرنس ہیری کو اپنے بھائی کا بہت احترام تھا کیونکہ اس نے بے لوثی سے اپنی والدہ شہزادی ڈیانا کی خوبصورت منگنی کی انگوٹھی ترک کردی تھی۔ ایک نئی شاہی دستاویزی فلم کے مطابق ، پرنس ولیم کیٹ مڈلٹن کو اس کے ساتھ تجویز کرسکتے ہیں۔

برطانوی تخت کے وارث شہزادہ چارلس نے 1997 میں کار حادثے میں اس کی المناک موت کے بعد اپنے بیٹوں کو اپنی والدہ کے زیورات کے ذخیرے سے ٹکڑوں کا انتخاب کرنے کی اجازت دی تھی۔

ڈیانا کے سابق بٹلر پال برلل نے انکشاف کیا کہ – شہزادہ ولیم نے اپنی اب کی بیوی کیتھرین کو تجویز کرنے سے کچھ ہی دیر قبل ہیری نے اپنے بڑے بھائی کو ڈچس کو اپنی ماں کی انگوٹھی دینے کا موقع فراہم کیا۔

پال – دستاویزی فلم ‘ڈیانا اسٹوری’ میں ، نے کہا: “ہیری نے انھیں (ولیم) کہا: ‘اگر وہ ممی کی انگوٹھی رکھتی تو کیا یہ مناسب نہیں ہوگا؟’ پھر ایک دن وہ انگوٹھی انگلینڈ کے تخت پر بیٹھی ہوگی۔

“ہیری نے اپنے قیمتی خزانے کو اپنے بھائی اور اپنی لیڈی لیو کے لئے چھوڑ دیا۔ اس کی ایک چیز جو اس نے اپنی ماں سے رکھی تھی ، اس نے کیمبرج کے ڈیوک کو دے دیا۔ یہ بے غرض ، مہربان اور قطعی ہے کہ ڈیانا کون ہے۔”

ڈیوک آف سسیکس کے محبت کرنے والے اشارے نے بتایا کہ دونوں بھائیوں کے مابین زبردست تفہیم ہے۔ ولیم بھی یہ کہتے ہوئے ریکارڈ پر چلا گیا ہے کہ ان کی والدہ کی موت نے ان کے تعلقات کو اور مضبوط بنا دیا ہے۔ 2017 کے ایک ویڈیو میں ، وہ کہتے ہیں کہ وہ “انفرادی طور پر بندھے ہوئے ہیں جس کی وجہ سے ہم گزر رہے ہیں۔”

شہزادہ ہیری اور ولیم ، جو ایک دوسرے کے بہت قریب تھے اور شادیوں سے پہلے ایک ساتھ خوشگوار زندگی گزار رہے تھے ، میگکسٹ کے بعد کسی طرح ان کا ذہن بدل گیا ہے اور ایسا لگتا ہے کہ ان کا یہ جھگڑا جلد ختم نہیں ہوتا ہے۔

Leave a Reply