کورونا وائرس کے متعدد ٹیسٹ مثبت آنے کے بعد آئی پی ایل غیر معینہ مدت تک معطل ہوگیا

کورونا وائرس کے متعدد ٹیسٹ مثبت آنے کے بعد آئی پی ایل غیر معینہ مدت تک معطل ہوگیا

کورونا وائرس کے متعدد ٹیسٹ مثبت آنے کے بعد آئی پی ایل غیر معینہ مدت تک معطل ہوگیا

لیگ کے چیئرمین بریجش پٹیل نے تصدیق کرتے ہوئے کہا کہ بائیو سیفٹی بلبلا کے اندر متعدد افراد نے کورونا وائرس کے لئے مثبت تجربہ کرنے کے ایک روز بعد انڈین پریمیر لیگ (آئی پی ایل) کو غیر معینہ مدت کے لئے معطل کردیا گیا ہے۔

بورڈ آف کنٹرول برائے کرکٹ ان انڈیا (بی سی سی آئی) کے نائب صدر راجیو شکلا نے کہا کہ فرنچائزز اور براڈکاسٹروں سمیت تمام اسٹیک ہولڈرز سے بات کرنے کے بعد تمام عہدیداروں اور کونسل ممبروں نے مل کر فیصلہ کیا ہے کہ آئی پی ایل کو ابھی کے لئے معطل کردیا جانا چاہئے۔

“انڈین پریمیر لیگ گورننگ کونسل (آئی پی ایل جی سی) اور بورڈ آف کنٹرول فار کرکٹ برائے انڈیا (بی سی سی آئی) نے ایک ہنگامی اجلاس میں متفقہ طور پر فیصلہ کیا ہے کہ فوری طور پر آئی پی ایل 2021 سیزن ملتوی کردیں ، بی سی سی آئی کے ایک مشاور کو پڑھیں۔

اس نے مزید کہا ، “بی سی سی آئی کھلاڑیوں ، سپورٹ اسٹاف اور آئی پی ایل کے انعقاد میں شامل دیگر شرکا کی حفاظت پر سمجھوتہ نہیں کرنا چاہتا۔ یہ فیصلہ تمام اسٹیک ہولڈرز کی حفاظت ، صحت اور فلاح و بہبود کو مدنظر رکھتے ہوئے کیا گیا ہے۔”

بی سی سی آئی نے کہا کہ یہ ہندوستان کے لئے “مشکل وقت” ہیں اور بورڈ نے ٹورنامنٹ کو معطل کرنے اور سب کو اپنے کنبہ اور پیاروں کو واپس بھیجنے کا فیصلہ کیا ہے۔

وائرس سے متعلق مثبت جانچنے والے جدید ترین کرکٹر سن رائزرس حیدرآباد کے ودیھھیمن ساہا ہیں جنہوں نے منگل کے روز مثبت ٹیسٹ لیا تھا۔ اس سے حیدرآباد کو کورونا وائرس کے معاملات کی اطلاع دینے والی تیسری آئی پی ایل فرنچائز بن گئی ہے۔

کولکتہ نائٹ رائیڈرز کے کھلاڑی ورون چکرورتی اور سندیپ وریئر ، دہلی کیپیٹلز ((ڈی سی) امیت مشرا اور اب ، ایس آر ایچ کے وِردھیمان ساہا نے پچھلے کچھ دنوں میں اس وائرس کا مثبت تجربہ کیا ہے۔

اس سے قبل چنئی سپر کنگز کے معاون عملے کے دو ارکان نے بھی اس وائرس کا مثبت تجربہ کیا تھا۔

Leave a Reply