maulana-tariq-jameel-opens-his-first-clothing-brand-store

مولانا طارق جمیل نے اپنا پہلا کپڑوں کا برانڈ اسٹور کھولا

مولانا طارق جمیل نے اپنا پہلا کپڑوں کا برانڈ اسٹور کھولا

کراچی: نامور مذہبی اسکالر مولانا طارق جمیل ، جس نے کچھ ہفتہ قبل اپنے لباس کا برانڈ لانچ کیا تھا ، پیر کو بندرگاہ شہر میں اپنے پہلے پرچم بردار اسٹور کا افتتاح کیا۔

مولانا طارق جمیل نے اپنے ساتھیوں اور برانڈ چلانے والے ایگزیکٹوز کے ہمراہ ربن کاٹا اور طارق روڈ پر ایم ٹی جے کے اجراء کو شروع کرنے کے لئے ‘دعا’ کی پیش کش کی۔

“یہ سوچ 2000 میں پہلی بار آئی تھی۔ میں ہمیشہ زکوٰ ۃ کے پیسے استعمال کیے بغیر مدرسہ چلانا چاہتا تھا۔ جمیل نے افتتاح کے بعد میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے کہا ، لیکن مجھے اس کے لئے خاطر خواہ وسائل نہیں مل سکے۔ “لہذا ، جب وبائی بیماری واقع ہوئی ، اللہ تعالی نے ایک کاروبار شروع کرنے اور اسلامی دولت کو چلانے کے لئے اس رقم کو استعمال کرنے کے لئے یہ سوچ میرے دماغ میں ڈال دی۔” “یہ میرا ارادہ تھا اور میرے کچھ دوستوں نے میرے ساتھ تعاون کیا۔ لہذا ، ہم نے اپنے نام کے ساتھ ایک برانڈ لانچ کیا ، “انہوں نے مزید کہا۔

فیس بک پر اپنے آفیشل پیج پر شیئر کیے گئے ایک ویڈیو پیغام میں ، جمیل نے کہا کہ اس نے 2000 میں عربی زبان میں پوری تعلیم حاصل کرنے کے لئے فیصل آباد میں مدرسہ الحسنین ایک مدرسہ قائم کیا تھا۔ “اب اس کی توسیع 10 شاخوں تک ہے ، اس کا انتظام کرنا آسان نہیں تھا۔ مالی طور پر ، “انہوں نے کہا۔

Leave a Reply