samuel-jacksons-movie-the-protege-to-be-released-in-august-this-year

سموئیل جیکسن کی فلم دی پروٹج رواں سال اگست میں ریلیز کی جائے گی

سموئیل جیکسن کی فلم دی پروٹج رواں سال اگست میں ریلیز کی جائے گی

معروف تجربہ کار امریکی اداکار سیموئل ایل جیکسن نے کافی سکون ملا ہے کیونکہ آنے والی ہالی ووڈ فلم میں ان کی نمائش کے لئے ریلیز کی تاریخ مل گئی ہے کیونکہ لائنس گیٹ اسٹوڈیو نے اعلان کیا ہے کہ سنسنی خیز اس سال 20 اگست کو سینما گھروں میں نمائش کے لئے پیش کیا جائے گا۔

اس فلم کا ماضی میں اس اثاثہ کا عنوان تھا۔ مارٹن کیمبل کی ہدایتکاری میں ، آنے والی ایکشن تھرلر فلم کی اسکرپٹ رچرڈ وینک نے تیار کی ہے۔ سنسنی خیز فلم آرتھر سرکیسیئن ، موشی دیامانٹ ، روب وان نورڈن ، یریو لرنر ، اور کرس میلبرن نے تیار کی تھی۔

سیموئل ایل جیکسن کے علاوہ فلم میں مائیکل کیٹن اور میگی کیو بھی ہیں۔

جنوری 2020 سے شروع ہونے والی ، سب سے زیادہ ایکشن فلم بخارسٹ ، لندن اور دا نانگ میں فلمایا گیا تھا۔

پروٹیج انا کے گرد گھومتا ہے جو میگی کیو نے دنیا کے سب سے ہنر مند معاہدہ قاتل کی حیثیت سے ادا کیا۔ جیکسن کے ذریعہ کھیلے گئے افسانوی قاتل موڈی نے بچپن میں ہی اسے بچایا تھا۔ وہ انا کو خاندانی کاروبار میں تربیت دیتا ہے اور اسے دنیا کا سب سے ہنر مند معاہدہ قاتل بننے کے لئے تیار کرتا ہے۔

جب فلم آگے بڑھ رہی ہے ، موڈی ، ان Annaا کے والد شخصیت ، جنھیں وہ بہت پسند کرتی تھیں ، بے دردی سے مار گئیں۔ ان کی موت پر حیرت زدہ ، انا نے انتقام کی قسم کھائی اور اس عمل میں مائیکل کیٹن کے ذریعہ کھیلے گئے ایک خفیہ قاتل کے ساتھ الجھ گئے۔ اور ، اصل سنسنی شروع ہوتی ہے۔

اس سے قبل پروٹج کو 23 اپریل 2021 کو جاری کیا جانا تھا۔

Leave a Reply