FM Qureshi, US Secretary of State discuss

ایف ایم قریشی ، امریکی وزیر خارجہ نے دوطرفہ تعلقات ، افغان امن پر تبادلہ خیال کیا

ایف ایم قریشی ، امریکی وزیر خارجہ نے دوطرفہ تعلقات ، افغان امن پر تبادلہ خیال کیا

اسلام آباد (اردو نیوز) وزیر خارجہ مخدوم شاہ محمود قریشی نے جمعرات کو نومولود امریکی وزیر خارجہ انٹونی جے بلنکن سے ٹیلیفون پر بات چیت کی اور دوطرفہ تعلقات ، افغان امن اور ڈینیئل پرل کیس پر تبادلہ خیال کیا۔

وزیر خارجہ نے سیکرٹری بلنکن کو اپنا عہدہ سنبھالنے پر مبارکباد دی اور پاکستان کے پورے معاملات پر مفادات کے استحکام پر مبنی امریکہ کے ساتھ جامع شراکت قائم کرنے کے عزم کی تائید کی۔

انٹونی جے بلنکن نے 26 جنوری 2021 کو 71 ویں امریکی وزیر خارجہ کی حیثیت سے حلف لیا۔

پاکستان میں تبدیلی پر روشنی ڈالتے ہوئے ، وزیر خارجہ نے اس بات پر زور دیا کہ وزیر اعظم عمران خان کی حکومت کا ایک نیا وژن ہے جس نے معاشی شراکت داری کو مضبوط بنانے ، ایک پرامن پڑوس کی تعمیر ، اور علاقائی رابطے کو بڑھانے پر اہمیت دی ہے۔

قریشی نے سکریٹری بلنکن کو بتایا کہ بات چیت کی گئی سیاسی تصفیے کے ذریعے افغانستان میں امن دونوں ملکوں کے مابین ایک بنیادی ہم آہنگی ہے۔

انہوں نے کہا کہ جنگ بندی کے نتیجے میں تشدد میں کمی اور افغانستان میں ایک جامع سیاسی حل کے حصول کے لئے کام کرنے کے لئے ضروری تھا۔ انہوں نے مزید کہا کہ پاکستان نے افغان امن عمل میں مدد فراہم کی ہے اور وہ امن کے لئے بطور شراکت دار امریکہ کے ساتھ کام کرنے کے لئے پرعزم ہے۔

وزیر خارجہ نے دہشت گردی کے خلاف جنگ میں پاکستان کے پُرخلوص اقدامات کے ساتھ ساتھ بے پناہ قربانیوں پر بھی روشنی ڈالی۔

سکریٹری بلنکن نے گذشتہ برسوں میں امریکہ اور پاکستان کے تعاون کو یاد کیا اور بتایا کہ دونوں ممالک کے درمیان بہت سے شعبوں میں مشغول ہونا ہے۔ انہوں نے دہشت گردی کے خلاف جنگ میں پاکستانی عوام کی قربانیوں کا اعتراف کیا۔

ڈینیئل پرل کیس میں حالیہ پیشرفتوں کے تناظر میں ، وزیر خارجہ نے اس بات پر زور دیا کہ یہ اہم اور باہمی مفاد میں ہے کہ قانونی راستوں سے انصاف برپا کیا گیا۔ وزیر خارجہ نے اس سلسلے میں اٹھائے جانے والے اقدامات پر روشنی ڈالی۔

ایف ایم قریشی اور سکریٹری بلنکن نے اتفاق کیا کہ وہ دونوں ممالک کے باہمی ایجنڈے کو آگے بڑھانے اور خطے اور اس سے آگے مشترکہ مفادات کو فروغ دینے کے لئے مل کر کام کریں گے۔

Leave a Reply