چاند پر گھر بنانے کی تیاری

چاند پر گھر کا ماہانہ کرایہ کتنا ہوگا؟ جان کر آپ کو بھی یقین نہیں آئے گا

چاند پر گھر بنانے کی تیاری، کیا آپ جانتے ہیں کہ چاند پر گھر کا ماہانہ کرایہ کتنا ہوگا؟ جان کر آپ کو بھی یقین نہیں آئے گا

امریکی ادارے ناسا نے چاند پر باقاعدہ رہائش اختیار کرنے کا منصوبہ شروع کر دیا ہے، جس کے تحت چاند پر گھر بنایا جائے گا جبکہ اس سلسلے میں پہلا مشن 2024 میں بھیجا جائے گا۔

ناسا چاند پر انسانوں کی آبادی کے لیے حالات کا جائزہ لینے ایک مرد اور عورت کو بھیجنے کی تیاری کر رہا ہے، ناسا 2024 میں اپنے پہلے مشن میں خاتون کو چاند پر روانہ کرے گا، اس کے بعد مرد کو بھی بھیجا جائے گا۔

لیکن کیا آپ اندازہ لگا سکتے ہیں کہ چاند پر زندگی گزارنے کا خواب کتنا مہنگا ہو سکتا ہے، تعمیراتی کمپنیوں نے اندازہ لگایا ہے کہ چاند کی سطح پر گھر بنانے میں 40 ملین ڈالر لاگت آئے گی، اور چاند پر بنائے گئے گھر کا ماہانہ کرایہ 3 لاکھ 25 ہزار 67 ڈالر ہوگا۔

تاہم چاند پر بجلی پیدا کرنے کے لیے ایک چھوٹا سا نیوکلیئر ری ایکٹر بھی ساتھ لے جانا ہوگا جس کی قیمت 1.3 بلین ڈالر ہے۔

خوراک پیدا کرنے اور دیگر کاموں کے لیے قابل استعمال، 4 افراد پر مشتمل ایک گھر کو سال میں 5.9 ٹن پانی درکار ہوگا۔ خیال رہے کہ ناسا کا کہنا ہے کہ چاند کے جس حصے پر سورج کی روشنی پڑتی ہے وہاں پانی تو ہے لیکن وہ گلہ بانی کے لیے قابل استعمال نہیں، چاند پانی کا مسئلہ استعمال شدہ پانی کو فلٹر کر کے ہی حل کیا جا سکتا ہے۔

Leave a Reply