What is Computer Data Storage in urdu

کمپیوٹر میں ڈیٹا اسٹوریج کیا ہے؟

کمپیوٹر میں ڈیٹا اسٹوریج کیا ہے؟

کمپیوٹر ڈیٹا اسٹوریج ایک ایسی ٹیکنالوجی ہے جس میں کمپیوٹر کے اجزاء اور ریکارڈنگ میڈیا شامل ہوتا ہے جو ڈیجیٹل ڈیٹا کو برقرار رکھنے کے لئے استعمال ہوتا ہے۔
یہ کمپیوٹر کا بنیادی کام اور بنیادی جزو ہے۔

کمپیوٹر کا سنٹرل پروسیسنگ یونٹ (سی پی یو) وہی ہوتا ہے جو کمپیوٹیشن انجام دے کر ڈیٹا کو جوڑتا ہے۔ عملی طور پر ، تقریبا تمام کمپیوٹرز اسٹوریج کا درجہ بندی استعمال کرتے ہیں

یہاں تک کہ پہلے کمپیوٹر ڈیزائن ، چارلس بیبیج کا تجزیاتی انجن اور پرسی لڈ گیٹ کی تجزیاتی مشین ، پروسیسنگ اور میموری کے درمیان واضح طور پر ممتاز ہے (بیبیج نے گیئرز کی گردش کے طور پر اسٹور کیے ہوئے نمبر ، جبکہ لڈ گیٹ نے نمبروں کو شٹلوں میں ڈنڈوں کی نقل مکانی کے طور پر محفوظ کیا تھا)۔ وان نیومان فن تعمیر میں یہ امتیاز بڑھایا گیا ہے ، جہاں سی پی یو دو اہم حصوں پر مشتمل ہے: کنٹرول یونٹ اور ریاضی کے منطق یونٹ۔ سابقہ سی پی یو اور میموری کے مابین ڈیٹا کے بہاؤ کو کنٹرول کرتا ہے ، جبکہ مؤخر الذکر اعداد و شمار پر ریاضی اور منطقی عمل انجام دیتا ہے۔

What is Storage Functionality
میموری کی ایک قابل ذکر مقدار کے بغیر ، کمپیوٹر محض فکسڈ کاروائیاں انجام دے سکے گا اور نتیجہ کو فوری طور پر آؤٹ کرے گا۔ اس کے طرز عمل کو تبدیل کرنے کے لئے اسے دوبارہ تشکیل دینا ہوگا۔ یہ ڈیسک کیلکولیٹر ، ڈیجیٹل سگنل پروسیسرز اور دیگر مہارت والے آلات جیسے آلات قابل قبول ہے۔ وان نیومان مشینیں میموری رکھنے میں مختلف ہیں جس میں وہ اپنی آپریٹنگ ہدایات اور ڈیٹا اسٹور کرتے ہیں۔ اس طرح کے کمپیوٹرز زیادہ ورسٹائل ہیں اس لئے کہ انہیں ہر نئے پروگرام کے لئے اپنے ہارڈویئر کو دوبارہ تشکیل دینے کی ضرورت نہیں ہے ، لیکن صرف اس کے ساتھ دوبارہ پروگرام کیا جاسکتا ہے۔ میموری میں نئی ہدایات۔ ڈیزائن کرنے میں بھی آسان تر ہوتے ہیں ، اس لئے کہ ایک نسبتا آسان پروسیسر پیچیدہ طریقہ کار کے نتائج مرتب کرنے کے بعد دیگرے کمپیوٹرز کے مابین ریاست رکھ سکتا ہے۔ زیادہ تر جدید کمپیوٹر وان نیومن مشینیں ہیں۔

اسٹوریج کے درجہ بندی کا اندازہ کرنا
کسی درخواست کی گنجائش ، تعمیل اور کارکردگی کی ضروریات پر مبنی تنظیمیں مختلف اسٹوریج میڈیا پر ڈیٹا پلیسمنٹ کو خودکار کرنے کے ٹائرڈ اسٹوریج کا استعمال کرتی ہیں۔

انٹرپرائز ڈیٹا اسٹوریج کو اکثر اس بات پر منحصر ہوتا ہے کہ ڈیٹا کو کس طرح استعمال کیا جاتا ہے اور اس کی قسم جس میڈیا کی ضرورت ہوتی ہے۔ پرائمری اسٹوریج ایپلی کیشن کے کام کے بوجھ کو کسی کمپنی کی روز مرہ کی پیداوار اور کاروباری اہم خطوط پر سنبھالتی ہے۔

پرائمری اسٹوریج کو کبھی کبھار مین اسٹوریج یا پرائمری میموری کہا جاتا ہے۔ ڈیٹا کو بے ترتیب رسائی میموری (رام) اور دیگر بلٹ ان آلات میں رکھا جاتا ہے ، جیسے پروسیسر کا L1 کیشے۔ ثانوی اسٹوریج میں فلیش ، ہارڈ ڈسک ، ٹیپ اور دیگر آلات پر مشتمل اعداد و شمار شامل ہیں جن کی I / O کارروائیوں کی ضرورت ہوتی ہے۔ ثانوی اسٹوریج میڈیا اکثر بیک اپ اور کلاؤڈ اسٹوریج میں استعمال ہوتا ہے۔

پرائمری اسٹوریج کمپیوٹر پروسیسر میں اسٹوریج کی قربت کی وجہ سے عام طور پر ثانوی اسٹوریج کے مقابلے میں تیز تر رسائی فراہم کرتی ہے۔ دوسری طرف ، ثانوی اسٹوریج میں بنیادی اسٹوریج کے مقابلے میں کہیں زیادہ ڈیٹا ہوسکتا ہے۔ ثانوی اسٹوریج غیر فعال ڈیٹا کو بیک اپ اسٹوریج ڈیوائس میں بھی تیار کرتا ہے ، پھر بھی اگر ضرورت ہو تو اسے انتہائی دستیاب رکھتا ہے۔

کاروبار میں ڈیجیٹل تبدیلی نے زیادہ سے زیادہ کمپنیوں کو متعدد ہائبرڈ بادل تعینات کرنے کا اشارہ کیا ہے ، جس سے مقامی اسٹوریج کو دبانے میں ایک ریموٹ ٹیر شامل کیا گیا ہے

Leave a Reply